Σε συνεργασία με Beetroot και DDB αντίστοιχα

Στον «αέρα» βρίσκεται εδώ και λίγες ώρες η νέα καμπάνια της ΔΕΗ, η οποία λανσάρει και το νέο λογότυπο της εταιρείας. Υπό το tagline «Ένα με το μέλλον», η καμπάνια εστιάζει στη σύγχρονη εικόνα και στο νέο κεφάλαιο στην ιστορία της ΔΕΗ, η οποία προσαρμόζεται στις ανάγκες του σήμερα και σχεδιάζει το αύριο μαζί με τους πελάτες της. Με έμφαση στο μέλλον, κάνει μια σύντομη ιστορική αναδρομική στα 70 χρόνια της εταιρείας, καταλήγοντας στην καινοτομία, στην ανάπτυξη και στον πράσινο προσανατολισμό της.

Όσον αφορά στο νέο λογότυπο, καταργείται το σύμβολο του κεραυνού και αποκτά μία σύγχρονη και διαχρονική τυπογραφική φόρμα, επανασχεδιασμένη ώστε να λειτουργεί ως σύμβολο άμεσα αναγνωρίσιμο από όλους. Ο κύκλος, ένα σχήμα που συμβολίζει την έλικα, τον ήλιο και την αέναη κίνηση, και που προϋπήρχε στο αρχικό σήμα του 1950, κάνει το νέο σήμα αναγνωρίσιμο και εύκολο στη χρήση του. Στα σημεία που ο κεραυνός παλαιότερα διχοτομούσε τον κύκλο τώρα υπάρχει η εναλλαγή των εταιρικών χρωμάτων. Το rebranding της ΔΕΗ είναι μέρος του διαγωνισμού για την επικοινωνία της ΔΕΗ που ανέλαβε η DDB Athens και υλοποίησε σε συνεργασία με τη Beetroot.