Το προϊόν κατά της τριχόπτωσης Crescina της Labo προβάλλεται σε νέο σποτ, με στόχο να τονίσει τα αποτελέσματα των κλινικών δοκιμών της συγκεκριμένης θεραπείας. Το σποτ των 20’’ βγήκε στον τηλεοπτικό αέρα στις 9 Οκτωβρίου.
Το βίντεο είναι ξένη παραγωγή, της μητρικής εταιρείας Labo που εδρεύει στην Ελβετία, και προσαρμόστηκε για την ελληνική αγορά. Το προϊόν διανέμει στην εγχώρια αγορά η Πετσιάβας ΑΕ, η οποία συνεργάζεται στην Ελλάδα με την Τempo OMD.
Σημειώνεται ότι το brand Crescina επιστρέφει μετά από μακρά απουσία στην τηλεόραση, καθώς η εταιρεία έκρινε ότι η τρέχουσα περίοδος εποχικής τριχόπτωσης ήταν η πλέον ενδεδειγμένη για την εντατική προβολή των κλινικών αποτελεσμάτων του προϊόντος. Το brand θα εστιάσει σε digital προβολή μέσω Google και YouTube, ενώ παράλληλα θα διοργανώνει ενέργειες με δώρα σε φυσικά σημεία (φαρμακεία), ως το τέλος του μήνα.