Η εταιρεία απαντά σε μια διεθνή πρόκληση που δημιούργησε ο Covid-19.

H Convert Group αξιοποίησε την τεχνολογία της για να δώσει λύση σε ένα από τα διεθνή προβλήματα που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός: τη χαμηλή διαθεσιμότητα και την υψηλή διακύμανση των τιμών των προϊόντων στα ηλεκτρονικά ράφια των ηλ. φαρμακείων και των ηλ. super markets.

Όπως ανακοινώθηκε τη Δευτέρα στο Bloomberg, οι παγκόσμιες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών και προϊόντων υγείας και φροντίδας μπορούν σε συνεργασία με την Convert Group κάτω από ένα μοντέλο Enterprise SaaS (Software as a Service), να παρακολουθούν με ακρίβεια και λεπτομέρεια την παρουσία τους στα ηλεκτρονικά ράφια.

Η λύση έχει δοκιμαστεί ήδη με επιτυχία στην Ιταλία, την Ισπανία και την Ελλάδα με συνδυασμό των πλατφορμών eRetail Content & eRetail Audit της εταιρείας και σε συνεργασία με μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. «H παγκόσμια αγορά Ηλεκτρονικού Εμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών είχε εκτιμηθεί στα 280 δισ. ευρώ για το 2020 σύμφωνα με την Nielsen», αναφέρουν ο Παναγιώτης Γκεζερλής και η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, οι δύο συνέταιροι της Convert Group. «Πιστεύουμε αυτό το νούμερο θα ξεπεραστεί κατά πολύ λόγω του Covid-19».