Τις διαφημιστικές της δαπάνες έχει αυξήσει σημαντικά η Colgate. Για το 2024, προχώρησε στην αύξηση του ad spend 15%, επιπλέον της αύξησης κατά 19% το 2023, οδηγώντας «στη βελτίωση της υγείας του brand», όπως ισχυρίζεται ο CEO, Noel Wallace. Μιλώντας δε για τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου, ο Wallace τόνισε ότι τα «ισχυρά επίπεδα επενδύσεων πίσω από τη διαφήμιση και την καινοτομία αποφέρουν συνεχή βελτίωση των αποδόσεων».

Η στρατηγική της Colgate είναι να προωθήσει την ανάπτυξη της κατηγορίας προκειμένου να αυξήσει το μερίδιο αγοράς. «Οι κατηγορίες στις οποίες ανταγωνιζόμαστε αυξάνονται κατά 2% έως 4%», δήλωσε ο Wallace, «οπότε, σε σχέση με τον οργανικό μας αλγόριθμο του 3% έως 5%, θα ξεπεράσουμε τις κατηγορίες και ελπίζουμε ότι θα συνεχίσουμε να προωθούμε τη διείσδυση της μάρκας και την αύξηση του μεριδίου».

Επιπλέον, οι πωλήσεις που προέρχονται από την καινοτομία έχουν αυξηθεί κατά 45% από το 2021 έως το 2024. Η Colgate δίνει έμφαση, επίσης, στη στρατηγική του ad spend, χρησιμοποιώντας data, analytics και ψηφιακό μετασχηματισμό για τη βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας και του ROI. «Έχουμε αποδειχθεί αρκετά επιτυχημένοι στο να διαθέτουμε χρήματα σε συγκεκριμένα μέρη του κόσμου και σε συγκεκριμένες κατηγορίες όπου βλέπουμε πολύ καλύτερο ROI», εξήγησε ο Wallace.

(Πηγή: WARC)