Σύμφωνα με έρευνα της Forrester

Η ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού και η διαφοροποίηση των ίδιων, μέσω της τεχνολογίας, θα αποτελέσει το «κλειδί» για την επιτυχία των ευρωπαϊκών εταιρειών το 2021, αναφέρει έρευνα της Forrester με τίτλο 2021 Predictions. Οι Chief Marketing Officers θα χρειαστεί να ενισχύσουν το customer engagement, καθώς και να καθοδηγήσουν την αγορά διαφήμισης και τα promotions. Επιτυχημένοι, μάλιστα, θα είναι οι CMOs που θα επανεφεύρουν τον εαυτό τους, τις ομάδες τους και το ίδιο το marketing.

Οι CMOs θα αναγκαστούν να αναθεωρήσουν το διαφημιστικό μοντέλο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις νέες συνθήκες της αγοράς, ώστε να ανακτήσουν τον έλεγχο του αγοραστικού ταξιδιού, εντάσσοντας τους καταναλωτές στο επίκεντρο της στρατηγικής τους. Εκτιμά δε ότι, έτσι, η επένδυση στο loyalty και το retention θα αυξηθούν, την επόμενη χρονιά, κατά 30%. Επιπλέον, εταιρείες που δεν διαθέτουν ενοποιημένο marketing και customer experiences, θα χρειαστεί να το πραγματοποιήσουν.

(Πηγή: The Drum)