Η μπανάνα Chiquita θα είναι και φέτος, για 13η χρονιά, επίσημο φρούτο του Virtual Μαραθωνίου της Αθήνας, της virtual εκδοχής του Αυθεντικού Μαραθωνίου, που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ. Στη φετινή διοργάνωση, οι δρομείς επιλέγουν τη διαδρομή που θα τρέξουν, κατεβάζοντας το app του ΣΕΓΑΣ, κάνοντας εγγραφή και επιλέγοντας μεταξύ των 5, 10 ή 42 χλμ., ενώ μπορούν να τρέξουν οπουδήποτε θέλουν από τις 8 έως τις 22 Νοεμβρίου. Στο πλαίσιο των ειδικών συνθηκών που διαμόρφωσε η πανδημία, η Chiquita υπενθυμίζει στους συμμετέχοντες να αποφύγουν τα πολυσύχναστα σημεία και να προτιμήσουν πιο ερημικές διαδρομές για να μειώσουν τις πιθανότητες έκθεσης στον ιό.
06/11/20
CATEGORIES: Marketing
Η Chiquita στον Μαραθώνιο της Αθήνας
Στηρίζει την πρώτη virtual εκδοχή του
Από MW Online Team
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ