Σε πιο νόστιμη και πιο δημοφιλή μπανάνα στην Ελλάδα αναδείχθηκε η Chiquita, στο πλαίσιο έρευνας την οποία πραγματοποίησε η εταιρεία ερευνών Iri στην Ελλάδα, εκ μέρους του brand. Μεταξύ άλλων, βρέθηκε ότι οι καταναλωτές πιστεύουν πως, τόσο πριν όσο και μετά το ξεφλούδισμα της μπανάνας, οι Chiquita είναι εμφανισιακά ομορφότερες και έχουν καλύτερα αρώματα έναντι των ανταγωνιστών.

Το 88% των Ελλήνων καταναλωτών εμπιστεύεται περισσότερο την Chiquita και το 55% δήλωσε ότι είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για τις Chiquita σε σχέση με τις υπόλοιπες που κυκλοφορούν στην αγορά.

Η πρόθεση αγοράς τους φτάνει μέχρι και το 80% έναντι άλλων brands μπανάνας, ενώ θα την αγόραζαν 9 στους 10 καταναλωτές. Παράλληλα, 88% των Ελλήνων καταναλωτών εμπιστεύονται την Chiquita, τόσο σαν εταιρεία, όσο και σαν καλλιεργητή μπανάνας.