Η καλαματιανή ποτοποιία Π. Κωστέας, στο πλαίσιο της προϊοντικής της ανάπτυξης, ανέθεσε στην Brand Value τη μελέτη και τον σχεδιασμό μίας νέας σειράς προϊόντων, η οποία θα αποτελείται από 10 διαφορετικές συσκευασίες Ούζου και Τσίπουρου σε συσκευασία των 50ml, αποκλειστικά για την τουριστική αγορά. Στόχος της Brand Value ήταν να δημιουργήσει ένα brand, μία συλλεκτική σειρά, με έντονη την παρουσία του ελληνικού στοιχείου μέσα από 10 διαφορετικές εικονογραφήσεις. Η σειρά ονομάστηκε «A piece of Greece» και κάθε συσκευασία αφηγείται τη δική της ξεχωριστή ιστορία.