Πωλήσεις που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, οδηγούμενες από υψηλές επενδύσεις σε ψηφιακή διαφήμιση κατά το δ’ τρίμηνο του 2020, ανακοίνωσε η Alphabet Inc. Ειδικότερα, τα έσοδα της εταιρείας, στο τελευταίο τρίμηνο που έτους -που περιλαμβάνει και την περίοδο των εορτών- ανήλθαν στα 46,43 δισ. δολάρια, έναντι των εκτιμήσεων, που τα τοποθετούσαν στα 44,2 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το Bloomberg.
Οι πωλήσεις online διαφημίσεων ανέκαμψαν σε σχέση με τον πρώτο καιρό της πανδημίας, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν ότι η Google θα επωφεληθεί από την αυξημένη δραστηριότητα αναζητήσεων στο διαδίκτυο και τις προβολές στο YouTube, την ώρα που ο κόσμος ήταν αναγκασμένος να μένει σπίτι λόγω της πανδημίας. «Οι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι πιο δραστήριοι στο διαδίκτυο, έτσι οι διαφημιζόμενοι ανταποκρίθηκαν σε αυτή τη μετατόπιση του κοινού, ενεργοποιώντας εκ νέου διαφημιστικές δαπάνες που είχαν σταματήσει», δήλωσε ο Philipp Schindler, CBO της Google. Η Ruth Porat από την πλευρά της, CFO των Google και Alphabet, δήλωσε ότι η αύξηση των εσόδων από διαφημίσεις είναι κάτι που συμβαίνει τις περιόδους χρηματοοικονομικών κρίσεων, κατά τις οποίες οι διαφημιζόμενοι «παγώνουν» τις διαφημίσεις τους στην αρχή, αλλά στη συνέχεια τις επανενεργοποιούν, καθώς «η χρησιμότητα της διαφήμισης γίνεται ξεκάθαρη».
(Πηγή: AdAge)