Η Allbright διακρίθηκε στα Event Αwards 2020, στα οποία κατάφερε να αποσπάσει τέσσερις διακρίσεις. Συγκεκριμένα, απέσπασε Gold βραβείο στο πλαίσιο της χορηγίας του Colour Day Festival για λογαριασμό της JBL και Media Markt και Silver βραβείο για την κατασκευή ακουστικών Lay’s που χρησιμοποιήθηκε ως αψίδα εισόδου στο Athens Release Festival. Παράλληλα, απέσπασε Βronze βραβείο στην κατηγορία Experiential Marketing Event για την χορηγία των Lay’s στο Athens Release Festival και επίσης Βronze βραβείο για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της digital καμπάνιας της Media Markt «Serial Shoppers» για τον καθιερωμένο θεσμό της Black Friday.