Ενόψει της επαναλειτουργίας των ξενοδοχείων.

Με τους περιορισμούς να αίρονται σταδιακά σε πολλούς προορισμούς και τον αριθμό των ξενοδοχείων που αποκαθιστούν τη λειτουργία τους να αυξάνεται, η Accor επενδύει στην αναζωογόνηση του τουρισμού και των υπηρεσιών φιλοξενίας, καθώς και στην ανάκαμψη της οικονομίας στις περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται.

Το πρόγραμμα ALL – Accor Live Limitless, o καθημερινός lifestyle οδηγός που συνδυάζει προνόμια, υπηρεσίες και εμπειρίες σε όλο το δίκτυο των brands της Accor, σύστησε τη νέα παγκόσμια καμπάνια με τίτλο «Reignite the Love of Travel», η οποία παρουσιάστηκε με μια ταινία σχεδιασμένη για να καθησυχάσει τους ταξιδιώτες και να ενισχύσει την επιθυμία τους για ταξίδια.

Η πρωτοβουλία «Reignite the Love of Travel» θα λανσαριστεί με μια διαδραστική καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι ταξιδιώτες θα κληθούν να μοιραστούν τα όνειρά τους και την έμπνευσή τους, τα οποία θα συνδυαστούν για τη δημιουργία ενός δεύτερου film. Η καμπάνια της Accor θα «τρέξει» κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού σε διάφορες χώρες του κόσμου.