Η ΙΔΕΑ Η Humble ανέλαβε να ζωντανέψει το μήνυμα του Jacobs, «Βρες την Απόλαυσή σου», με μια ζεστή και αυθεντική καμπάνια που αναδεικνύει την απόλαυση του καφέ.

Έτσι, δημιούργησε, τον Πράσινο Καναπέ του Jacobs, προσκαλώντας influencers—την Κατερίνα Βρανά, τον Μιχάλη Σαράντη και τον Παναγιώτη Γκιώνη—να μοιραστούν τις δικές τους στιγμές χαράς, εμπνέοντας το κοινό να βρίσκει την απόλαυση στις μικρές στιγμές της καθημερινότητας.

Το rollout της καμπάνιας περιλάμβανε ένα YouTube Hero Movie και μοναδικές εκδοχές για τα social media, ζωντανεύοντας τις προσωπικές ιστορίες των πρωταγωνιστών.

Σε συνέχεια της καμπάνιας, στο TEDxAthens με θέμα «X Machina», οι συμμετέχοντες βίωσαν μια διαδραστική εμπειρία στον Πράσινο Καναπέ, τα vans του Jacobs τους προσέφεραν αρωματικό espresso και τα PR boxes, μετέφεραν την εμπειρία. Την παραγωγή ανέλαβε η Topcut Modiano και η Production Dot τη δημιουργία του booth του TEDxAthens.