Θέτοντας την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα στο επίκεντρο, τα Hellenic Responsible Business Awards ανέδειξαν πρότυπα επιχειρείν, με την Εθνική Τράπεζα να αποσπά το Grand Award και τον ΟΠΑΠ τη διάκριση Ομάδα CSR της Χρονιάς.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα και σε συγκινησιακό κλίμα απονεμήθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά τα βραβεία του θεσμού των Hellenic Responsible Business Awards, την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου. Περισσότεροι από 300 παρευρισκόμενοι, μεταξύ των οποίων θεσμικοί εκπρόσωποι, υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων παρακολούθησαν τις απονομές που πραγματοποιήθηκαν για τα έργα που διακρίθηκαν στον τομέα των επενδύσεων για τη βιώσιμη και την κοινωνική ανάπτυξη. Οι δημοσιογράφοι Δημήτρης Οικονόμου και Μαρία Αναστασοπούλου παρουσίασαν τους νικητές στις Ενότητες Βράβευσης: Αριστεία στη Συνεργασία, Πρότυπο Επένδυσης, Εργαζόμενοι, Βιώσιμη Ανάπτυξη, Ενεργοποίηση & Δέσμευση Ενδιαφερομένων Μερών, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις, Cause Advocacy, Κοινωνική Επιχειρηματικότητα, ΜΚΟ της Χρονιάς, Ομάδα CSR της Χρονιάς.

ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ο θεσμός των Hellenic Responsible Business Awards, που διοργανώνεται από το περιοδικό Marketing Week της BOUSSIAS, απαντά στην ανάγκη της ελληνικής επιχειρηματικότητας να αναδείξει πρότυπα μοντέλα συνεργασίας, που έχει ανάγκη η Ελλάδα σήμερα περισσότερο από ποτέ. Τον θεσμό χαιρέτισε ο Λόης Λαμπριανίδης, Γενικός Γραμματέας Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και Καθηγητής στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ο οποίος δήλωσε πως «η αναγνώριση και επιβράβευση της αξίας της εταιρικής υπευθυνότητας είναι αδιαμφισβήτητη για την αύξηση του κοινωνικού κεφαλαίου της χώρας μας, δηλαδή για την αύξηση της εμπιστοσύνης μεταξύ μας». Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων ήταν o Γιώργος Βερνίκος, Πρόεδρος της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδος και Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, ο οποίος τόνισε πως «ο κοινωνικός διάλογος, οι συνέργειες, η κοινωνική ευθύνη, και η συνεννόηση μεταξύ φορέων και κοινωνίας πολιτών είναι μονόδρομος για το μέλλον της ανθρωπότητας και την εμβάθυνση της δημοκρατίας».

ΤΙΜΗΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης απονεμήθηκαν τιμητικά βραβεία για το σύνολο της προσφοράς τους στον Καπετάν Παναγιώτη Νικολάου Τσάκο, Ιδρυτή της Tsakos Shipping & Trading S.A., καθώς και στον Σταύρο Μπένο, Πρόεδρο του Σωματείου Διάζωμα.

ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Οι μεγάλες διακρίσεις της βραδιάς ανήκουν στους: Εθνική Τράπεζα, Grand Award στην Ενότητα Ιδιωτικές Μεγάλες Επιχειρήσεις, και ΟΠΑΠ, με τη διάκριση «Ομάδα CSR της Χρονιάς». ΜΚΟ της χρονιάς αναδείχθηκαν οι Charity4U, Make-A-Wish, ΜΕΤΑδραση, Σωματείο «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος» και Σώμα Ελλήνων Προσκόπων.

EΡΕΥΝΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ: ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ
Θετική είναι η εικόνα που παρουσιάζει η ελληνική επιχειρηματική σκηνή, όσον αφορά την υλοποίηση προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και την ανάπτυξη κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνων πολιτικών ανάπτυξης. Σύμφωνα με την έρευνα του Κέντρου Αειφορίας για τις Εκθέσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας στην Ελλάδα με τίτλο «Η Συμβολή της Εταιρικής Υπευθυνότητας στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και νέες τάσεις», την οποία παρουσίασε στο πλαίσιο της διοργάνωσης ο Νίκος Αυλώνας, Πρόεδρος του Κέντρου Αειφορίας και Επισκέπτης Καθηγητής Εταιρικής Ευθύνης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, καταγράφεται αύξηση κατά 37% στις Εκδόσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας, στοιχείο που αντανακλά την αντίστοιχη αύξηση των εταιρειών που συστηματικά αναλαμβάνουν σχετική δράση.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι για το 20% των εταιρειών, η Έκθεση που εκδόθηκε μέσα στην χρονική περίοδο που εξετάζει η παρούσα έρευνα είναι η πρώτη, ενώ οι Εκθέσεις ήταν κατά 36% περισσότερες σε σχέση με το 2012. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα ευρήματα της μελέτης σχετικά με την εικόνα των ίδιων των εταιρειών που επενδύουν στο υπεύθυνο επιχειρείν. Το 48% των επιχειρήσεων που εξέδωσαν Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας για την περίοδο 2016-2017 αύξησαν τον κύκλο εργασιών τους το 2016 σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ οι 17 από το σύνολο των 79 εταιρειών αναφέρονται στους στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.

Εξετάζοντας τα αποτελέσματα ανά κλάδο, το 12,7% των εταιρειών που εκδίδουν Εκθέσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας ανήκει σε αυτόν των Κατασκευών και Οικοδομικών Υλικών, αντίστοιχο ποσοστό εκπροσωπεί τον τομέα Χρηματοπιστωτικών και Ασφαλιστικών Υπηρεσιών, ενώ το 10,1% προέρχεται από αυτόν της Ενέργειας και των Υπηρεσιών Ενέργειας. Αντλώντας από την αντίστοιχη έρευνα που διενεργήθηκε στη Β. Αμερική, βασικές προϋποθέσεις για σύνδεση της στρατηγικής ΕΚΕ με τα οικονομικά αποτελέσματα αποτελούν η εδραίωση κουλτούρας διαφάνειας, σε συνδυασμό με τον προσδιορισμό ποσοτικών στρατηγικών στόχων που να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των ενδιαφερόμενων μερών. Προς την ίδια κατεύθυνση, στρατηγικά εργαλεία αποδεικνύονται οι Εκθέσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας, όπως και η ολοκληρωμένη επικοινωνία με όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές.

Όπως φαίνεται από τα στοιχεία της έρευνας, τα GRI Standards έχουν επικρατήσει έναντι όλων των υπολοίπων, ενώ η ένταξη των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης στις Εκθέσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας αναμένεται να εξελιχθεί σημαντικά. Αισιόδοξες είναι οι προβλέψεις και για τα επόμενα χρόνια, οπότε και αναμένεται περαιτέρω ενίσχυση του αριθμού των σχετικών Εκθέσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, όπως δήλωσε ο Νίκος Αυλώνας, «κερδισμένες θα είναι αυτές οι εταιρείες που θα έχουν αναπτύξει ολοκληρωμένες στρατηγικές για την εταιρική κοινωνική ευθύνη, θα έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα, και θα έχουν δώσει έμφαση στις ανησυχίες των πελατών, των εργαζομένων και της κοινωνίας».

ΟΜΑΔΑ CSR ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
«ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ»
«Η πρόσφατη διάκριση του ΟΠΑΠ αναφορικά με την Εταιρική του Υπευθυνότητα έρχεται σε αναγνώριση των δράσεων και αποτελεσματικών παρεμβάσεών του, αλλά και της αφοσίωσης με την οποία ο ΟΠΑΠ προσφέρει αξία στην ελληνική κοινωνία. Σε μια εποχή που οι κοινωνικές ανάγκες είναι εντονότερες από ποτέ, ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να εξελίσσει την επιχειρηματική του δραστηριότητα, τηρώντας τη δέσμευσή του, αλλά και το πάθος του για την υπεύθυνη ανάπτυξη. Σε αυτό το πλαίσιο, οι διακρίσεις μας στα φετινά Hellenic Responsible Business Awards δεν είναι μόνο μεγάλη τιμή για όλους εμάς τους ανθρώπους του ΟΠΑΠ, αλλά και πηγή έμπνευσης και ενέργειας για να συνεχίζουμε να μεγιστοποιούμε το θετικό αντίκτυπο του κοινωνικού έργου μας».
Γεωργία Λασανιάνου , Διευθύντρια Εταιρικής Υπευθυνότητας, ΟΠΑΠ


ΤΑ GOLD ΒΡΑΒΕΙΑ «ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΜΕ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ»
«Είναι μεγάλη χαρά και τιμή να λαμβάνουμε δύο τόσο σημαντικές διακρίσεις στα Hellenic Responsible Business Awards 2018, έναν θεσμό που αναγνωρίζει σημαντικές ελληνικές πρωτοβουλίες και ενέργειες. Ο Όμιλος Aldemar Resorts, αλλά και ο ίδιος ο κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, αποδεικνύουν με πράξεις και όχι λόγια, το υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στον άνθρωπο, την κοινωνία και την οικονομία. Η διάκριση στην κατηγορία διασύνδεσης επιχείρησης με ακαδημαϊκούς φορείς έρχεται ως μεγάλη αναγνώριση της προσωπικής προσπάθειας του κ. Αγγελόπουλου να μεταδώσει τη λογική της συνέργειας, ως αναγκαίας και αυτονόητης έννοιας σε ένα πραγματικό επιχειρηματικό οικοσύστημα, στη νέα γενιά που θα κληθεί να χτίσει το μέλλον με συνέπεια και ευθύνη. Η διάκριση για τη διαχείριση της ενέργειας σε επίπεδο Ομίλου, αποδεικνύει πόσο ζωτικής σημασίας είναι η προστασία και η συντήρηση του περιβάλλοντος και ο Όμιλος Aldemar Resorts στα 30 χρόνια ζωής του δεν έχει πάψει να επενδύει και να φροντίζει για αυτό».
Μαρία Μαστρονικόλα, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων, Aldemar Resorts

«ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΑΞΙΑ»
«Οι διακρίσεις της Coca-Cola Τρία Έψιλον για τις επενδύσεις και την κοινωνική δράση αναγνωρίζουν τη δέσμευσή μας να δημιουργούμε αξία, μέσα από τη δραστηριότητά μας για τη χώρα. Οι επενδύσεις 32 εκατ. ευρώ στις μονάδες παραγωγής μας σε Σχηματάρι και Αίγιο εδραιώνουν το παραγωγικό και εμπορικό μοντέλο που θα μας οδηγήσει στη νέα εποχή ανάπτυξης. Το βραβείο για το πρόγραμμα “Το Σχολείο που Θέλεις” ανήκει στους χιλιάδες μαθητές, γονείς και καθηγητές της Θεσσαλονίκης, που κάθε χρόνο διεκδικούν ένα καλύτερο και ασφαλέστερο περιβάλλον, ένα πλήρως ανακαινισμένο σχολείο. Εμείς τους δίνουμε απλώς την δυνατότητα να το πετύχουν! Από το 2012 έχουμε ανακαινίσει 15 σχολεία και θα συνεχίσουμε με το ίδιο πάθος!».
Αλέξανδρος Παπαδάκης, External & Community Affairs Manager, Coca-Cola Τρία Έψιλον

«ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ»
«Οι βραβεύσεις αυτές αναγνωρίζουν ότι το Job Center αποτελεί έναν εξαιρετικό οδηγό για το πώς μπορεί να δίνεται πραγματική αξία στην ελληνική κοινωνία. Η λειτουργία του Κέντρου, παρότι ήταν ένα εγχείρημα που δοκιμάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ξεπέρασε κάθε προσδοκία και ήδη τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ολοκληρωμένες προσεγγίσεις σε ζητήματα όπως είναι ο κοινωνικός αποκλεισμός και η ανεργία, μπορούν να δώσουν σημαντικές λύσεις. Οι δύο σημαντικές αυτές διακρίσεις για τη δημιουργία του Job Center, του πρώτου ολοκληρωμένου κέντρου επανένταξης στην εργασία, το οποίο λειτουργεί σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, επιβεβαιώνουν τη δέσμευση της British American Tobacco Hellas να δημιουργεί αξία και όραμα στην ελληνική κοινωνία. Το Job Center είναι ένας νέος μηχανισμός διεθνών προδιαγραφών κατά της ανεργίας και παρέχει όχι μόνο συμβουλευτικές υπηρεσίες, αλλά παράλληλα συνδέει τους συμμετέχοντες με την αγορά εργασίας, συμβάλλοντας στις προσπάθειες για την αντιμετώπιση ενός από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα, προσφέροντας στη διάθεση όλων αυτό το πρότυπο εργαλείο».
Στέφανος Διανέλλος, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων, British American Tobacco HELLAS

«ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΜΑΣ, Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΟΣ»
«Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη BOUSSIAS και το Marketing Week, γιατί η βράβευση αυτή αποτελεί μία σημαντική αναγνώριση για την Cosmote e-Value και μας δίνει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στο να συνεχίσουμε να στοχεύουμε στην προστασία του περιβάλλοντος σε κάθε μας δραστηριότητα. Τα κεντρικά γραφεία μας στεγάζονται πλέον σε ένα σύγχρονο κτίριο στον Κεραμεικό, την ανακαίνιση του οποίου ανέλαβε και υλοποίησε η OTE Estate. Ο σχεδιασμός έγινε με περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη τα διεθνή πρότυπα και τις ειδικές απαιτήσεις ενός contact center. Το κτίριο είναι ένα από τα μόλις επτά στην Ελλάδα που διαθέτουν διεθνή πιστοποίηση κατά LEED σε επίπεδο gold, από το Αμερικανικό Συμβούλιο Πράσινων Κτιρίων (U.S. Green Building Council – USGBC). Το έργο έχει θετικό αντίκτυπο στους εργαζόμενους μας, τους πελάτες μας και κυρίως στο περιβάλλον, ενώ δίνει νέα πνοή στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Η δέσμευσή μας είναι η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος σε κάθε μας βήμα!».
Αμβρόσιος Κάρδαρης, Γενικός Διευθυντής, Cosmote E-Value

«ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ»
«Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίστηκε στον εξαιρετικό αυτό θεσμό της BOUSSIAS, με την ανώτατη τιμητική διάκριση του Χρυσού βραβείου, για τις δράσεις ανιδιοτελούς προσφοράς της στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος. Το γεγονός αυτό αποτελεί επιβράβευση για την επιλογή της εταιρείας μας να υποστηρίζει αδιάκοπτα, διαδραστικά και έμπρακτα τον συγκεκριμένο οργανισμό τα τελευταία 10 χρόνια, μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικά περιβάλλον. Παράλληλα, αυτή η διάκριση επιβεβαιώνει την πάγια δέσμευση της εταιρείας να υλοποιεί συστηματικά ενέργειες Κοινωνικής Υπευθυνότητας, θέτοντας, με αυτόν τον τρόπο, την κοινωνία στο επίκεντρο της δράσης της. Στη φετινή τελετή της επιχειρηματικής αριστείας των Hellenic Responsible Business Awards, η Groupama Ασφαλιστική εκπροσωπήθηκε από τον Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή της εταιρείας, κ. Laurent Thuillier, καθώς και από τον Τομέα Επικοινωνίας και ΕΚΕ. Είναι περιττό να αναφέρουμε, πως η εταιρεία συνεχίζει να πρωτοστατεί συστηματικά σε ενέργειες κοινωνικού χαρακτήρα, με σκοπό την υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων».
Κωστής Γκορτζής, Διευθυντής Επικοινωνίας & ΕΚΕ, Groupama Ασφαλιστική

«ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ»
«Για εμάς στη Μέγα, η Εταιρική Υπευθυνότητα είναι βασικό συστατικό της εταιρικής μας κουλτούρας και αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας. Οι δύο βραβεύσεις (Gold βραβείο στον πυλώνα Κοινωνία, για την Αριστεία στη Συνεργασία και Silver βραβείο στον πυλώνα Περιβάλλον για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη) αποτυπώνουν τη σταθερή απόφαση της Μέγα να στηρίζει με συνέπεια μακροπρόθεσμες πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης, επιστρέφοντας στην κοινωνία την αγάπη και τη φροντίδα που εισπράττει εδώ και 37 χρόνια. Στις δύσκολες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στη χώρα μας, πιστεύουμε ότι η συνέχιση και η υποστήριξη πρωτοβουλιών με συστηματικότητα είναι αναγκαία περισσότερο από ποτέ, ενώ αποτελεί ένα ακόμα δείγμα των δεσμεύσεών μας απέναντι στην ελληνική κοινωνία».
Λήδα Βιτουλαδίτου, Marketing Manager, Μέγα Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής ΑΕ


«ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΜΑΣ ΕΥΘΥΝΗ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ»
«Εκ μέρους της εταιρείας Kafsis θα ήθελα να ευχαριστήσω την επιτροπή για την βράβευσή μας, καθώς και όλους τους συντελεστές της διοργάνωσης των Hellenic Responsible Business Awards 2018. Η εταιρεία Kafsis ακολουθεί συγκεκριμένη Πολιτική Κοινωνικής Υπευθυνότητας από την ίδρυσή της, καθώς πιστεύουμε ότι πρωταρχική μας ευθύνη είναι η προστασία του περιβάλλοντος και η εξυπηρέτηση των πελατών μας. Το πρόγραμμα Zero Waste για το οποίο διακριθήκαμε αποτελεί μια πρωτοποριακή ηλεκτρονική υπηρεσία που θα λύσει πολλά καθημερινά προβλήματα των παραγωγών ζωικών και οργανικών αποβλήτων, ενώ παράλληλα θα αυξήσει τον δείκτη βιωσιμότητας των πελατών μας, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους. Είμαστε περήφανοι που έχουμε καταφέρει να εξασφαλίσουμε πλήρη ιχνηλασιμότητα των διαχειριζόμενων αποβλήτων από το σημείο παραγωγής τους έως και το σημείο της τελικής τους διάθεσης. Οι υπηρεσίες διαχείρισης αποβλήτων στην Ελλάδα πρέπει να αναβαθμιστούν και χαιρόμαστε που ως Kafsis συντελούμε ουσιαστικά σε αυτό».
Θοδωρής Κασκάνης, Διευθύνων Σύμβουλος, Kafsis Βιομηχανική και Ενεργειακή ΑΕ

«ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ»
«Η διάκριση αποτελεί επιβράβευση και αναγνώριση του έργου της OK! Anytime Markets στο πεδίο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Το πρόγραμμα που μεταμορφώνει σχολικά κτίρια στις γειτονιές της Αθήνας, αποτελεί μία συνεργασία με την καλλιτεχνική ομάδα Urban Act και μετρά 4 δημιουργικά χρόνια με 8 επιτυχημένες δράσεις. Είμαστε πολύ περήφανοι, καθώς πάνω από 1 εκατομμύριο άνθρωποι – χρήστες των social media έγιναν κοινωνοί της πρωτοβουλίας αυτής. Στόχος μας είναι το πρόγραμμα που έχει εξελιχθεί σε θεσμό και αποκτά όλο και μεγαλύτερη απήχηση, να συνεχιστεί και να ομορφύνουμε ακόμη περισσότερα σχολικά κτίρια, παραμένοντας πιστοί στο αίσθημα ευθύνης και κοινωνικής προσφοράς».
Μαρία Αρτίκη, Υπεύθυνη Marketing & Επικοινωνίας, OΚ! Anytime Markets

«ΟΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ PWC ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ»
«Οι βραβεύσεις για το πρόγραμμα “Social Entrepreneur” και την “Υποστήριξη των Finish Liners” είναι τιμή για την PwC και τους ανθρώπους μας. Το πρόγραμμα Social Entrepreneur έχει στόχο να συμβάλει στη δημιουργία βιώσιμων νεοφυών επιχειρήσεων προς όφελος της οικονομίας και της κοινωνίας. Κατά τα τελευταία δύο χρόνια, οι εθελοντές μας υποστήριξαν με pro bono επαγγελματικές υπηρεσίες, mentoring και εκπαίδευση τρία εκκολαπτήρια και πάνω από 70 νεοφυείς επιχειρήσεις. Η Υποστήριξη των Finish Liners εντάσσεται στο πρόγραμμα πολύπλευρης ενίσχυσης του MDA, με στόχο να βοηθήσουμε τους ασθενείς με αναπηρίες να μην αποκλείονται από κοινωνικές δραστηριότητες και να αναπτύσσουν τις δυνατότητές τους. Στο πλαίσιο αυτό, 14 δρομείς της PwC συμμετείχαν στην ομάδα Finish Liners που βοήθησε ασθενείς του MDA να συμμετάσχουν στον Μαραθώνιο της Αθήνας σπρώχνοντας τα αμαξίδιά τους. Η υποστήριξή μας στο MDA έχει διάρκεια και ουσία γιατί πηγάζει από τον ενθουσιασμό και τη συμμετοχή των ανθρώπων μας».
Βίβιαν Τσαμαδού, Senior Manager, Corporate Responsibility, PwC

«ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ»
«Στον Όμιλο Quest είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στην ανάπτυξη και την πρόοδό μας, ως κοινωνία και χώρα. Η ACS, κινητοποιώντας το πανελλαδικό δίκτυο των 300 καταστημάτων της και προσφέροντας υπηρεσίες αξίας άνω των 500.000 ευρώ ετησίως, συνεισφέρει στρατηγικά στην εκπλήρωση του έργου των Μη Κερδοσκοπικών Οργανώσεων στη χώρα μας. Παράλληλα, η iSquare, στοχεύοντας στη διαδραστική χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση και στην εξέλιξή της στη χώρα μας, υλοποιεί το πρόγραμμα Pad 1-1 και εκπόνησε επ’ αυτού ερευνητική μελέτη, σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα Προηγμένων Τεχνολογιών Μάθησης και Πολιτισμού – CoSyLLab του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, αποκομίζοντας ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Πέρα από την υγιή επιχειρηματική τους δραστηριότητα, αξίζει να αναδεικνύεται και το κοινωνικό έργο των εταιρειών του Ομίλου Quest και σας ευχαριστούμε γι’ αυτό».
Έφη Κουτσουρέλη, Αντιπρόεδρος ΔΣ Quest Συμμετοχών ΑΕ, Πρόεδρος της Επιτροπής ΕΚΕ

«Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΜΑΣ»
«Για όλους εμάς στον Όμιλο Ηρακλής, η Υγεία & Ασφάλεια των ανθρώπων και των συνεργατών μας αποτελεί την πρωταρχική αξία που μας καθοδηγεί σε ό,τι κάνουμε. Βρίσκεται στην καρδιά της καθημερινής μας προσπάθειας να διασφαλίζουμε ότι όλοι οι εργαζόμενοι και συνεργάτες μας επιστρέφουν στις οικογένειές τους ασφαλείς. Εστιάζουμε στις οδικές μεταφορές που αφορούν σε ένα μεγάλο μέρος των δραστηριοτήτων μας, με στόχο την ανάπτυξη υποδειγματικής οδικής κουλτούρας. Μέσα από το πρόγραμμα “Καλός Οδηγός”, καθώς και τη μακρόχρονη επένδυσή μας στη δια βίου εκπαίδευση σε θέματα οδικής ασφάλειας, συμβάλλουμε σε ασφαλέστερες μεταφορές και ελαχιστοποίηση ατυχημάτων για όλους τους οδηγούς που χρησιμοποιούν τα μεγάλα οδικά δίκτυα. Η διάκριση αυτή αποτελεί την καλύτερη επιβεβαίωση της στρατηγικής μας και μεταφράζεται σε ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη να συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε καινοτόμες πρακτικές, να γινόμαστε διαρκώς καλύτεροι. Στον Όμιλο Ηρακλής δεν επαναπαυόμαστε ποτέ, επιδιώκουμε πάντα να αποτελούμε το παράδειγμα υπεύθυνης επιχειρηματικότητας μέσα από τη λειτουργία μας».
Εύη Ιωαννίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων, Όμιλος Ηρακλής

«ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΜΕ ΘΕΤΙΚΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ»
«Τα Hellenic Responsible Business Awards επιβεβαιώνουν την πολυετή δέσμευση των ανθρώπων της Wind να επιχειρούν υπεύθυνα, όχι επειδή υποχρεούνται, αλλά γιατί αυτό είναι το κοινωνικό αποτύπωμα που επέλεξαν να αφήσουν στον τόπο όπου αναπτύσσεται και δραστηριοποιείται η εταιρεία. Στόχος μας είναι μέσα από τις δράσεις Κοινωνικής Ευθύνης να επηρεάζουμε θετικά όλους όσους έχουν ανάγκη, είτε πρόκειται για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, είτε για το περιβάλλον, είτε για νέους εργαζόμενους».
Γιώργος Τσαπρούνης, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων, Wind Ελλάς