Παρακινδυνευμένο να τιτλοφορήσει κανείς κάπως έτσι ένα κείμενο αυτή την εποχή. Για να εξηγήσω, μια γρήγορη ματιά πρώτα σε αυτό το τεύχος:

Είδαμε στην κατηγορία των σνακς, την πρωτόγνωρη συγκυρία να ανατρέπει συνήθειες και να θέτει τα θεμέλια για νέα μοτίβα καταναλωτικής συμπεριφοράς. Τα brands της κατηγορίας αναδεικνύονται σε «διατροφικό και ψυχολογικό σύμμαχο», με επίκεντρο την έννοια του sharing.

Στις νέες τάσεις του digital marketing, ξεχώρισε η ενδυνάμωση των υπηρεσιών messaging με την έκρηξη χρήσης των apps και μας κάλεσε να διερευνήσουμε τις προοπτικές και τη σημασία τους για την εμπορική επικοινωνία.

Στον τομέα του e-commerce, η ραγδαία ανάπτυξη φαίνεται να κρύβει σημαντικές παράλληλες ευκαιρίες, όπως είναι η αξιοποίηση των ψηφιακών «ραφιών» ως… διαφημιστικών καναλιών. Άξιζε να αναζητήσουμε μία έγκυρη άποψη σχετικά, όπως το ίδιο έγινε και για το θέμα της μετάβασης από τα physical στα virtual events, που συνιστούν άλλη μία σημαντική τάση της εποχής.

Άλλο ένα θέμα που επίσης «φώναζε» για να διερευνηθεί, ήταν ο τρόπος με τον οποίο οι νέες συνθήκες αλλάζουν τον τομέα του customer service, με επιτάχυνση των ψηφιακών λύσεων και μεγάλη ευρηματικότητα.

Και πολλά άλλα, εξίσου ενδιαφέροντα.
Η αγορά του marketing και της επικοινωνίας δεν περιορίζεται ποτέ στο να σκαλίζει «πληγές» και να αναζητά «υπευθύνους». Μπορεί αυτή την εποχή να ανησυχεί για την κατάσταση της οικονομίας και των εργασιακών σχέσεων, μπορεί να έχει να λύσει σοβαρά πρακτικά ζητήματα, ωστόσο, είναι διαρκώς σε κίνηση, σε αναζήτηση του «καινούργιου».

Γι’ αυτό και η δική μας δουλειά αυτή την εποχή, είναι κάτι παραπάνω από ενδιαφέρουσα. Κάθε τεύχος ενός κλαδικού περιοδικού όπως είναι το Marketing Week, έχει μία αποστολή: Να παρακολουθεί στενά την αγορά του, να εντοπίζει εξελίξεις και ανερχόμενες τάσεις, να προσφέρει ιδέες και insights που θα βοηθήσουν τους αναγνώστες-επαγγελματίες της αγοράς του να αναπτύξουν την καριέρα τους, την επιχείρησή τους.

Για να τα πετύχει αυτά, ανατροφοδοτείται διαρκώς από την ίδια την αγορά και την κινητικότητά της και, αν κάτι σίγουρα δεν μας λείπει αυτή την εποχή, είναι ακριβώς αυτή η δραστηριότητα. Κάθε discipline όπως το ξέραμε και κάθε τομέας του οικοσυστήματος έχει να «αναφέρει» σημαντικές εξελίξεις και τάσεις που αξίζει να αναδειχθούν, ευκαιρίες που μπορούν να αξιοποιηθούν. Και μας θέτει την πρόκληση να τις διερευνήσουμε. «Happy days». Με πολλά ακόμη θέματα για τα επόμενα τεύχη μας.