H Publicis θα συνεχίσει να συνεργάζεται σε creative και digital projects.

Την WPP επέλεξε η HSBC, ως «lead agency group partner». Το Publicis Groupe, που μοιραζόταν μέρος του λογαριασμού με την WPP θα συνεχίσει να συνεργάζεται σε επίπεδο δημιουργικού με την τράπεζα σε διαφορετικά projects. Το timing της απόφασης δεν συνδέεται με τη διεθνή συγκυρία και την πανδημία, με το spec να έχει ξεκινήσει από την προηγούμενη χρονιά.

Σε ανακοίνωσή της, η τράπεζα ανέφερε σχετικά: «Στο πλαίσιο της δέσμευσής μας να προσφέρουμε marketing παγκοσμίου κλάσης, αναθεωρήσαμε το λειτουργικό μοντέλο των δημιουργικών μας agencies. Στόχος μας, να διασφαλίσουμε ότι έχουμε το κατάλληλο μοντέλο που θα υποστηρίξει τους στρατηγικούς μας στόχους και θα συνεχίσει την οικοδόμηση του brand μας. Επιλέξαμε το WPP Group ως το lead agency group partner.

Πιστεύουμε ότι αυτή η νέα προοπτική θα μας βοηθήσει να διαχειριστούμε την “one brand” προσέγγισή μας, καθώς και να δώσουμε στις αγορές πρόσβαση στα κατάλληλα ταλέντα και δυνατότητες για τις εκάστοτε προκλήσεις». Η Wunderman Thompson της WPP μοιραζόταν τον διαφημιστικό λογαριασμό με την Saatchi & Saatchi της Publicis. Ένα ακόμα agency της WPP, η Grey, επίσης διαχειρίζεται μέρος του δημιουργικού της HSBC. Οι Publicis.Sapient και Digitas της Publicis, χειρίζονται το κομμάτι του digital και αναμένεται να το διατηρήσουν.
(Πηγή: Campaign)