Στην ψηφιακή ενεργοποίηση περίπου 16 εκατ. μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων παγκοσμίως συνέβαλε η Visa, αριθμός ο οποίος αντιστοιχεί σε λίγο περισσότερο από το 30% του στόχου που έθεσε το 2020 για την ψηφιοποίηση 50 εκατ. ΜμΕ.

Η ανάγκη των μικρών επιχειρήσεων να συνεχίσουν να αναπτύσσονται ψηφιακά αποτυπώνεται στην 5η έκδοση της παγκόσμιας έρευνας «Visa Back to Business», η οποία κυκλοφόρησε χθες, διαπιστώνοντας ότι 68% των καταναλωτών υποστηρίζουν ότι η πανδημία άλλαξε οριστικά τον τρόπο που πραγματοποιούν τις πληρωμές τους. Επίσης, 44% δηλώνουν ότι δεν θα ψωνίζουν σε κατάστημα που προσφέρει αποκλειστικά τρόπους πληρωμής που απαιτούν επαφή με το ταμείο ή με κοινόχρηστη συσκευή, ενώ 54% των ΜμΕ απάντησαν ότι το 2020 αποτέλεσε πρόκληση για τις επιχειρήσεις τους και 46% ευκαιρία.

«Σε αυτούς τους 19 μήνες πανδημίας, είδαμε ότι οι μικρές επιχειρήσεις που αγκάλιασαν το ψηφιακό εμπόριο και τις διασυνοριακές πωλήσεις έχουν ξεπεράσει καλύτερα την πανδημία», δήλωσε η Sevdalina Vassileva, Γεν. Διευθύντρια της Visa για Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο.