Τη νέα της καμπάνια για τη λαγάνα της Καθαρής Δευτέρας παρουσιάζει η αλυσίδα Βενέτης. Η καμπάνια εστιάζει στην παραδοσιακή λαγάνα, η οποία διατίθεται σε 5 γεύσεις και «πετάει», ως άλλος χαρταετός, εξαιτίας της «απογειωτικής» γεύσης της.

Την εποπτεία και συντονισμό της καμπάνιας είχε το τμήμα marketing, σε συνεργασία με την creative Βάσω Γεωργιάδου σε επίπεδο concept και με την PMS agency σε επίπεδο social media.

H καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση, YouTube και social media. Την παραγωγή επιμελήθηκαν οι Pan Entertainment και Bezier Animation Studio με σκηνοθέτη τον Γεώργιο Γλυνό.