Η Unilever επιστρέφει διαφημιστικά σε Facebook και Twitter στις ΗΠΑ, μετά από έξι μήνες αποχής, στο πλαίσιο του κινήματος #StopHateForProfit για την άσκηση πίεσης στις εταιρείες social media, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τη ρητορική μίσους και τα fake news στις πλατφόρμες τους. Η Unilever θα αρχίσει ξανά να διαφημίζεται στο Facebook, το Instagram και το Twitter από τον ερχόμενο Ιανουάριο, μετά από εντατική συνεργασία μαζί τους όλο το τελευταίο εξάμηνο. Σε ανάρτησή της, η Unilever ανέφερε ότι, κατά τη διάρκεια αυτής της συνεργασίας, στο πλαίσιο του Global Alliance for Responsible Media, του οποίου είναι ιδρυτικό μέλος, «είχε παρατηρήσει ενθαρρυντική πρόοδο».

Ο δε Vice President of Global Media της Unilever, Luis Di Como, σημείωσε μεταξύ άλλων: «Μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι να συνεργαστούμε με τους partners και το industry για να οδηγήσουμε σε συστημική αλλαγή. Μας ενθαρρύνουν οι δεσμεύσεις των πλατφορμών για το χτίσιμο πιο υγιούς περιβάλλοντος για τους καταναλωτές, τα brands και την κοινωνία».

(Πηγή: marketingweek.com)