Με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) συνεργάστηκε η Rakuten Viber με αφορμή τον μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, παρουσιάζοντας το chatbot γυναικείας υγείας. Η νέα υπηρεσία θα προσφέρει πληροφορίες και συμβουλές σε θέματα υγείας, όπως η πρόληψη του καρκίνου του μαστού.

Η συνεργασία περιλαμβάνει, επίσης, μια σειρά καινούργιων αυτοκόλλητων στο Viber, με σλόγκαν τα οποία αφορούν τις γυναίκες. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην αγγλική, ρωσική, ουκρανική, ουγγρική και ελληνική γλώσσα, ενώ θα προστεθούν και άλλες γλώσσες.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τον ΠΟΥ σε αυτό το πολύ σημαντικό σχέδιο για την υποστήριξη της γυναικείας υγείας», δήλωσε σχετικά η Anna Znamenskaya, Chief Growth Officer της Rakuten Viber.