Στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, από τις 4 έως και τις 9 Οκτωβρίου, συμμετείχε, και φέτος, η Pressious Arvanitidis. Η εταιρεία προχώρησε σε σειρά δράσεων με στόχο να επικοινωνηθεί στα τμήματά της η σημασία της εύρυθμης, λειτουργικής και ευδιάθετης, όπως επισημαίνει η ίδια η εταιρεία, εξυπηρέτησης προς τους πελάτες της.

Η Εβδομάδα «άνοιξε» με ενημέρωση και συμμετοχή της διοίκησης στα γραφεία της εταιρείας και στο εργοστάσιό της, παρουσίαση στους εργαζόμενους των αποτελεσμάτων έρευνας ικανοποίησης πελάτων, με τη συνεργασία της Global Link, και διενέργεια εσωτερικού quiz για την ανάδειξη της σημασίας του χαμόγελου στην καθημερινότητα.

Την Εβδομάδα έκλεισε με επίσκεψή της στο εργοστάσιο στο Ύπατο Θήβας, αλλά και στα γραφεία στο Χαλάνδρι, η ηθοποιός και Stand-up comedian Κύνθια Βουκουβαλίδου.