Καμπάνια για την υιοθεσία 20 σκύλων

Σε συνεργασία με την audio sharing εφαρμογή Clubhouse προχώρησε η θυγατρική της Mars, Pedigree, δημιουργώντας καμπάνια, εντός της εφαρμογής, με όνομα Pedigree Doghouse. Συγκεκριμένα, οι moderators του Clubhouse συνεργάστηκαν με την εταιρεία και το ίδρυμα για την υιοθεσία κατοικίδιων ζώων, Pedigree Foundation, καλωσορίζοντας σε ένα Clubhouse room 20 σκύλους, διαθέσιμους για υιοθεσία, και υπογραμμίζοντας τα συναισθηματικά, ψυχικά και σωματικά οφέλη της συντροφιάς τους. Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ανοίξουν το προφίλ κάθε σκύλου για να τους γνωρίσουν και να ανακαλύψουν σε ποια περιοχή θα μπορούσαν να υιοθετηθούν.

Από την πλευρά της, η Pedigree δήλωσε ότι θα καλύψει όλα τα έξοδα της υιοθεσίας για τους σκύλους που θα βρουν σπίτι μέσω της πρωτοβουλίας. Για την υλοποίηση της καμπάνιας, η εταιρεία συνεργάστηκε με την BBDO New York. Η πρωτοβουλία «τρέχει» έως σήμερα, με την moderator του Clubhouse και σύμβουλο ψυχικής υγείας, Alessandra Torresani, να συντονίζει συζήτηση για το πώς η υιοθεσία σκύλου και η συμβίωση μαζί του μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στη ζωή των ανθρώπων, σε συνεργασία με το brand και τη συμμετοχή καταφυγίων.

(Πηγή: Adweek)