Την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Teads γνωστοποίησε η Outbrain Inc., δημιουργώντας μια ενοποιημένη omnichannel πλατφόρμα που καλύπτει όλο το φάσμα της διαφημιστικής επικοινωνίας στο open web. Η νέα εταιρεία θα λειτουργεί υπό το όνομα Teads και θα αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες της αγοράς, με συνολική διαφημιστική δαπάνη ύψους περίπου 1,7 δισ. δολαρίων και πρόσβαση σε 2,2 δισ. καταναλωτές.
Η OCM, ως αποκλειστικός συνεργάτης τόσο της Teads όσο και της Outbrain στην Ελλάδα, ενισχύει την τοπική αγορά με προηγμένες διαφημιστικές λύσεις, παρέχοντας στις επιχειρήσεις μια ολοκληρωμένη στρατηγική που συνδυάζει το branding με τις αποδοτικές digital καμπάνιες.
Ο Γαληνός Γιαγλής, Managing Director της OCM, δήλωσε: «Η ένωση της Teads και της Outbrain δημιουργεί νέες δυνατότητες για την αγορά, προσφέροντας ένα μοναδικό διαφημιστικό οικοσύστημα που καλύπτει όλο το φάσμα της επικοινωνίας».
Ο David Kostman, CEO της νέας Teads, δήλωσε: «Η αποστολή της νέας Teads είναι να προσφέρει διαρκή αξία, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να αναμένουν καλύτερα αποτελέσματα, στους εκδότες βιώσιμη αξία και στους καταναλωτές αναβαθμισμένες διαφημιστικές εμπειρίες».