Σε αναθεώρηση του παγκόσμιου media λογαριασμού της φέρεται να προχωρά η Nike, σύμφωνα με πηγές κοντά στην υπόθεση. Ο κολοσσός του αθλητικού lifestyle συνεργάζεται αυτήν τη στιγμή με διάφορα agencies: η Wieden+Kennedy, ο μακροχρόνιος δημιουργικός partner του brand έχει ηγετικό ρόλο στον χειρισμό των media στις ΗΠΑ, ωστόσο χρησιμοποιούνται και άλλα shops, μεταξύ των οποίων η Within, που έχει αναλάβει κάποια performance media καθήκοντα.

Η Mindshare της WPP κατέχει το μεγαλύτερο μέρος του business εκτός ΗΠΑ και η Assembly της Stagwell επίσης χειρίζεται κομμάτι του performance media για τη μάρκα σε Ευρώπη και Ασία. Όλα τα παραπάνω agencies αναμένεται να συμμετέχουν στη διαγωνιστική διαδικασία, η οποία, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν σχετικά, εκτιμάται ότι θα έχει διάρκεια 6 μηνών.

Η εταιρεία φέρεται να βρίσκεται σε συνομιλίες με όλες τις μεγάλες holding companies -κάτι που σημαίνει ότι η Mediabrands του Interpublic Group μπορεί επίσης να συμμετέχει- και δεν θα αναζητήσει έναν μόνο media συνεργάτη. Το review καλύπτει παγκόσμιο spend αξίας περίπου 1 δισ. δολαρίων. Ο μεγαλύτερος όγκος της marketing δαπάνης της Nike επενδύεται σε non-media ενέργειες, όπως χορηγίες και events, με το ποσό για διαφήμιση και promotion να ανέρχεται σε 3,1 δισ. δολάρια για το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάιο.

(Πηγή: AdAge)