Η Jamie Moldafsky, με τριακονταετή εμπειρία στον τομέα του marketing, αναλαμβάνει νέα Chief Marketing & Communications Officer στη Nielsen. Το νέο στέλεχος αναλαμβάνει άμεσα τα ηνία των global δραστηριοτήτων της Nielsen Global Media, με στόχο την αναμόρφωση της παρουσίας τόσο της ίδιας, όσο και των προϊόντων της, στην πορεία προς την αλλαγή του τρόπου διεξαγωγής ερευνών και τις θεμελιώδεις αλλαγές του audience behavior.
Προηγουμένως, είχε θητεύσει, για εννέα χρόνια, ως CMO στη Wells Fargo, όπου ήταν υπεύθυνη συνολικά για το marketing, συμπεριλαμβανομένης της global brand στρατηγικής και των καμπανιών, ενώ, πριν, είχε αναλάβει ρόλους senior marketing, επικοινωνίας και management στις εταιρείες American Express, Charles Schwab και Whirlpool, όπου είχε τη γενική διεύθυνση του KitchenAid. «Είμαι ενθουσιασμένη που έρχομαι στη Nielsen σε αυτή τη χρονική στιγμή μεταμόρφωσης του industry. Ανυπομονώ να αξιοποιήσω την εμπειρία μου και τις σχέσεις που έχω αποκτήσει για να βοηθήσω τη Nielsen να επιτύχει τους φιλόδοξους στόχους και το όραμά της», δήλωσε η J. Moldafsky.
(Πηγή: Forbes)