Ολοκληρώνοντας σχετική διαγωνιστική διαδικασία, η Mondelez ανέθεσε σε ομάδα της WPP, με επικεφαλής την Ogilvy, τον δημιουργικό λογαριασμό της Milka στην Ευρώπη, τον οποίο χειριζόταν μέχρι πρότινος η Wieden + Kennedy.

H απόφαση έρχεται δύο μήνες μετά την ανακοίνωση της εταιρείας για την κατακύρωση του παγκόσμιου δημιουργικού της από κοινού σε WPP και Publicis. Ο κολοσσός των τροφίμων εξέδωσε μια γενική ανακοίνωση, στην οποία αναφέρονται τα εξής: «Στο πλαίσιο του agency review, δραττόμαστε της ευκαιρίας να επισφραγίσουμε τη σχέση μας με δύο εξαιρετικά σημαντικές διαφημιστικές εταιρείες, τη WPP και την Publicis, μαζί με έναν περιορισμένο αριθμό τοπικών “guests” εξειδικευμένων agencies.

Είμαστε πολύ περήφανοι για τη συνεργασία που έχουμε χτίσει επί σειρά ετών με την W+K και την αξία που έχει προσφέρει στη δραστηριότητα και τα brands μας». Σύμφωνα με πληροφορίες, τον λογαριασμό της Milka θα χειρίζεται κατ’ αποκλειστικότητα η ομάδα με επικεφαλής την Ogilvy, χωρίς τη συνδρομή της Publicis. Η Milka είναι το δεύτερο μεγαλύτερο brand σοκολάτας στο χαρτοφυλάκιο της Mondelez στην Ευρώπη, ενώ πέρυσι ανανέωσε την παγκόσμια εικόνα της, με νέο packaging, με στόχο να παραμείνει ανταγωνιστική και top of mind.
(Πηγή: Campaign)