Δράση σε συνεργασία με τον όμιλο Αkto

Η Michelin Ελλάδας, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό όμιλο Akto Art & Design, διοργάνωσε έναν καλλιτεχνικό διαγωνισμό για τη δημιουργία της επόμενης ενημερωτικής αφίσας της, με στόχο την εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση της Generation Z για την Οδική Ασφάλεια και τη σημασία των ελαστικών. Με Motto #WOLO (WeOnlyLiveOnce) by Michelin, οι σπουδαστές Γραφιστικής του Akto είχαν την ευκαιρία, στο πλαίσιο των προπτυχιακών σπουδών τους, να σχεδιάσουν αφίσες που θα αναδείκνυαν πόσο σημαντικό είναι να προσέχουμε τα ελαστικά μας για να είμαστε ασφαλείς στον δρόμο.

Τα έργα αξιολογήθηκαν από κριτική επιτροπή αποτελούμενη από τους Κωνσταντίνο Μέμμο (Υπεύθυνος Επικοινωνίας Michelin), Nikola Guljevatej (Σύμβουλος Β’ και Υπεύθυνος Τύπου της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα), Κωνσταντίνο Βέλτση (Παρολυμπιονίκης στο άλμα εις μήκος), Χρήστο Καραγεωργάκη (Φωτογράφο) και Βασιλική Πέππα (Creative Director, Unlimited Creativity). Ο Αναστάσιος Πηγαδιώτης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Michelin Ελλάδας δήλωσε: «Με αυτή την καμπάνια, θελήσαμε να μιλήσουμε σε ένα σημαντικό κοινό –τους νέους οδηγούς– για να τους εξηγήσουμε πόσο σημαντικό είναι να προσέχουν τα ελαστικά τους».