Το νέο της positioning αποκάλυψε, πριν λίγες ημέρες, η iProspect, η οποία έχει αποκτήσει νέα δυναμική μετά τη νέα στρατηγική της Dentsu να συγχωνεύσει τα 160 brands της παγκοσμίως σε έξι. Το agency συστήνεται πλέον ως ένα end-to-end global media shop, το οποίο συνδυάζει τα καλύτερα του performance marketing με το brand building. Το νέο agency, το οποίο θα λειτουργεί με 8.000 εργαζόμενους σε 93 αγορές, αποτελεί προϊόν της συγχώνευσης της iProspect με τη Vizeum, τον περασμένο Νοέμβριο, και τη συνεπακόλουθη κατάργηση του brand Vizeum διεθνώς.

«Το brand building, το media strategy, το planning, το storytelling και το client strategy innovation είναι η κληρονομιά της Vizeum. Για την iProspect είναι η digital τεχνογνωσία, η γνώση του audience και το mindset και οι δυνατότητες του performance», δήλωσε ο Peter Huijboom, Global CEO for media and global clients στην Dentsu International. Η νέα iProspect εμπίπτει στο όραμα της Dentsu για τη δημιουργία μιας πιο ολοκληρωμένης, πελατοκεντρικής πρότασης στα global media με τρία brands – iProspect, Carat και Dentsu X-, που θα υποστηρίζονται από τομείς εξειδίκευσης, όπως έρευνα, social media, e-commerce, programmatic, data, τεχνολογία κ.ά.

(Πηγή: Campaign)