Με έμφαση στη δημιουργία μιας εμπειρίας χρήστη που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής με εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, το νέο B2C ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας ηλεκτρονικών iMob, σχεδιασμένο από τη Generation Y, είναι πλέον στον «αέρα».

Κύριος στόχος αυτής της συνεργασίας ήταν η δημιουργία της απαραίτητης τεχνολογικής υποδομής για την υποστήριξη της επιχείρησης στην αναπτυξιακή της πορεία. Το νέο διαδικτυακό B2C κατάστημα της iMob σχεδιάστηκε με έμφαση στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας, επιτρέποντας έτσι στους επισκέπτες και πελάτες της iMob να περιηγούνται πλέον με ευκολία και να έχουν στη διάθεσή τους ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, όπως smartphone, tablet, φορητούς υπολογιστές, κ.ά.

Το webstore περιλαμβάνει λειτουργικότητες και εργαλεία «που συμβάλλουν στην αύξηση του ποσοστού μετατροπής των επισκεπτών του καταστήματος σε αγοραστές», όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση..