Μετά το επιτυχημένο, όπως αναφέρει η εταιρεία, λανσάρισμα του αντίστοιχου σχεδίου της στις ΗΠΑ, η Havas Media προχωρά στο λανσάρισμα του νέου της social equity marketplace στη Βρετανία, με στόχο να προσφέρει στις διαφημιστικές μία πιο εύκολη οδό για την υποστήριξη ομάδων με χαμηλή αντιπροσώπευση, μέσω της επένδυσης στα digital media και της αγοράς χρόνου σε αυτά για λογαριασμό τους.

H πρωτοβουλία εστιάζει σε media εταιρείες που ανήκουν σε ή απασχολούν έγχρωμους, Ασιάτες, μειονοτικές εθνότητες, γυναίκες και μέλη της LGBTQ+ κοινότητας. Στους μέχρι στιγμής media partners της περιλαμβάνονται οι εκδότες των The Source, Gay Times, Pink News και Woman Alive, ενώ η Havas επιθυμεί να το διευρύνει σε περισσότερους ιδιοκτήτες media, ώστε να εξασφαλίσει τη βιώσιμη μακροπρόθεσμη λειτουργία του.

Το marketplace στη Βρετανία θα εστιάζει σε πρώτη φάση στο programmatic digital media buying, ωστόσο η Havas Media φιλοδοξεί στο μέλλον να το επεκτείνει και πέρα από το digital, ενώ ήδη εξερευνά τρόπους για επέκταση στο CTV και στα ευρείας εμβέλειας κανάλια. Σηματοδοτεί δε την πιο πρόσφατη απόπειρα του agency να προσεγγίσει περισσότερα diverse κοινά, τα οποία παραμελούνται από τον κλάδο του marketing.
(Πηγή: Campaign)