Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την εταιρεία Brava, η Food For Thought σχεδίασε την ολοκληρωμένη προϊοντική ταυτότητα των γεύσεων Κέτσαπ, Μουστάρδα και Μαγιονέζα. Ο σχεδιασμός πραγματοποιήθηκε τόσο στις συσκευασίες λιανικής, όσο και στις συσκευασίες HoReCa, με στόχο να προσδώσει ενιαία ταυτότητα στην ελληνική αγορά.

Με σύγχρονο branding το οποίο βασίζεται σε έντονα χρώματα και με τον αναγνωρίσιμο, όπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση, τρόπο γραφής των προϊοντικών ονομάτων, οι συσκευασίες έχουν στόχο να ξεχωρίζουν και να βρίσκονται τόσο καταστήματα εστίασης, όσο και στο σπίτι.