Για την Disney Branded Television

Σε συνέχεια της αναδιάρθρωσης στο Disney General Entertainment Content (DGE), το φθινόπωρο του 2020 για τη δημιουργία τηλεοπτικού περιεχομένου στις streaming πλατφόρμες και τα linear networks της The Walt Disney Company, ο Jayanta Jenkins, Head of Content Marketing της Disney Branded Television and National Geographic, ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου in-house agency marketing και επικοινωνίας, το οποίο αποτελεί προϊόν συγχώνευσης των αντίστοιχων ομάδων επίβλεψής του. Η δημιουργία μίας ενοποιημένης ομάδας βασίζεται στη λειτουργική τεχνογνωσία στον τομέα της ανάπτυξης και εκτέλεσης creative και καμπανιών με στόχο την προώθηση του programmatic που δημιουργούν οι Disney Branded Television και το National Geographic. Το νέο agency θα επιβλέπει τις στρατηγικές marketing, δημοσιότητας, media planning, events, talent relations και awards στο σύνολο του περιεχομένου που παράγεται από την DGE για το Disney+ και τα δίκτυα της Disney και του National Geographic. Τον Jayanta Jenkins θα πλαισιώνουν οι Chris Albert, νυν Executive Vice President for global communications, και Chris Spencer, πρώην Executive Vice President για το creative στη National Geographic Content.

(Πηγή: Broadwayworld.com)