Το στέλεχος προέρχεται από το B-to-B agency Gyro της Dentsu Aegis, στο οποίο εκτελούσε καθήκοντα Chief Creative Officer. Από την νέα του θέση, θα ηγείται του νεοφυούς δημιουργικού τμήματος της Deloitte, επιβλέποντας το creative studio και το κομμάτι του experiential, καθώς και τις ομάδες user experience και development. Ο Nick Burbidge, επικεφαλής του 368, δήλωσε: «Ο David διευθύνει πλέον το δημιουργικό μας τμήμα, κομίζοντας γνώση και εμπειρία που θα είναι θεμελιώδης για τη γέννηση φρέσκων ιδεών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας».

Ο Harris ήταν Executive Creative Director στη Wunderman, ενώ στη συνέχεια ανέλαβε αντίστοιχο ρόλο στην FCB Inferno. Ο ίδιος σχολίασε: «Μπήκα στη διαφήμιση για να δημιουργήσω έργα για τα οποία ο κόσμος θα συζητά, που θα μένουν βαθιά στο μυαλό του, με soundtracks που θα σφυρίζει. Ανυπομονώ να αναπτύξω καμπάνιες που θα ξεχωρίσουν, που θα έχουν ισχυρό αντίκτυπο και θα αντανακλούν την ποικιλία, την καινοτομία και την αξιοπιστία της εταιρείας».
(Πηγή: Campaign)