Ως ο καλύτερος διαφημιζόμενος των φετινών Χριστουγέννων στη Βρετανία αναδείχθηκε η Coca Cola, σύμφωνα με την Kantar, μετά από δύο εορταστικές καμπάνιες που συνδύαζαν τη νοσταλγία και την απόδραση από την καθημερινότητα. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η διαφήμιση της Coca Cola, στην οποία πρωταγωνιστεί, από το 1995, το εμβληματικό χριστουγεννιάτικο φορτηγό, καθώς χαρακτηρίστηκε ως «η πιο ισχυρή, ευχάριστη και με το πιο ισχυρό branding διαφήμιση που γεννά αισθήματα αγάπης». Στη δεύτερη θέση, βρέθηκε η διαφήμισή της με τίτλο «Το Γράμμα», η οποία απεικονίζει έναν πατέρα που προσπαθεί να παραδώσει το γράμμα της κόρης του στον Άγιο Βασίλη, η οποία κρίθηκε ως «άκρως αποτελεσματική και τρυφερή».

Η ετήσια Christmas TV ad έρευνα της Kantar, που διεξάγεται για έκτη συνεχή χρονιά, εκτίμησε της αντιδράσεις 3.000 Βρετανών σε 20 χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις, ώστε να διαπιστώσει την αποτελεσματικότητά τους τόσο σε επίπεδο αγορών βραχυπρόθεσμα, όσο και στην επιτυχία του brand μακροπρόθεσμα. Σε καλές θέσεις κατατάχθηκαν, επίσης, οι διαφημίσεις των Disney+, Tesco και Aldi.

(Πηγή: Warc)