Για data management, consumer analytics, digital commerce και social media

Θέση Chief Data Officer δημιουργεί η Coca Cola, με στόχο τη βελτίωση των ικανοτήτων της στους τομείς του data management, των consumer analytics, του digital commerce και των social media. Τον ρόλο θα αναλάβει η Priya Raman, η οποία θα ηγηθεί του τμήματος Platform Services, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της εταιρείας. Το νέο στέλεχος θα αναφέρεται στον Chief Information & Integrated Services Officer της εταιρείας, Barry Simpson, και θα είναι υπεύθυνη για το Data services hub. Μέχρι πρότινος τα data functions υπάγονταν σε τοπικό επίπεδο.

Η Priya Raman είναι παλιά γνώριμη της Coca Cola, καθώς εργάστηκε σε αυτήν από το 2006 έως το 2008, ούσα Head of Analytics στην Coca Cola Ινδίας. Πρόσφατα εργάστηκε στη Microsoft ως επικεφαλής της στρατηγικής Data intelligence. «Η δημιουργία της θέσης Chief Data Officer θα λειτουργήσει καταλυτικά για τις ευκαιρίες που έχουμε μπροστά μας σε αυτόν τον τομέα», δήλωσε ο CFO, John Murphy. (Πηγή: marketingweek.com)