Για τον έλεγχο του ανταγωνισμού στο digital advertising

Νέους κανόνες επιχειρεί να επιβάλει η βρετανική κυβέρνηση σε τεχνολογικούς κολοσσούς, όπως η Google και το Facebook, ώστε να παύσουν να εκμεταλλεύονται την κυριαρχία τους στην αγορά. Οι κανόνες θα επιβληθούν από την Competition and Markets Authority (CMA), προκειμένου οι καταναλωτές να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο στα data τους, να βοηθήσει την ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων και να εξασφαλίσει ότι οι πηγές ενημέρωσης δεν πιέζονται από μεγαλύτερους ανταγωνιστές. Άλλωστε, στη Google και το Facebook διοχετεύθηκε το 80% των 14 δισ. λιρών που δαπανήθηκαν πέρυσι στο digital advertising.

Ο νέος κώδικας θα ορίζει τη συμπεριφορά των μεγαλύτερων εταιρειών προς τον ανταγωνισμό και τους χρήστες. Μεταξύ άλλων, οι πλατφόρμες που χρηματοδοτούνται από digital ads θα πρέπει να είναι πιο διαφανείς όσον αφορά στην παροχή υπηρεσιών και στη χρήση των δεδομένων των πελατών. Επίσης, θα ζητηθεί να δίνουν στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές σε σχέση με το personalized advertising και να μην περιορίζουν τη χρήση ανταγωνιστικών πλατφορμών. Ο κώδικας θα επιβληθεί από ένα νέο τμήμα του CMΑ, με όνομα Digital Markets Unit, με αρμοδιότητα να αναστέλλει και να μπλοκάρει κινήσεις των εταιρειών τεχνολογίας, επιβάλλοντας πρόστιμα μη συμμόρφωσης.

(Πηγή: marketingweek.com)