Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Boussias πραγματοποίησε, την Τετάρτη 6 Οκτωβρίου, στο κτήμα Καλλίστη, υβριδική εκδήλωση, μέσω της οποίας τέθηκαν στο επίκεντρο η εξυπηρέτηση πελατών και οι βασικές αξίες της εταιρείας, που περιστρέφονται γύρω από αυτήν.

Συγκεκριμένα, 30 μέλη από την ανώτερη διοίκηση της εταιρείας συμμετείχαν με φυσική παρουσία, ενώ οι υπόλοιποι εργαζόμενοι διαδικτυακά, σε διαδραστικά παιχνίδια και quiz, προφέροντας μια ιδανική ευκαιρία για να αλληλεπιδράσει δημιουργικά και ευφάνταστα το ανθρώπινο δυναμικό του οργανισμού. Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την «be in».