Πανευρωπαϊκή καμπάνια

[Λονδίνο] Στόχος της καμπάνιας, η οποία θα “τρέξει” σε χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Σουηδία και η Δανία, είναι να ενισχύσει το brand Arla, μέσω του rebranding διαφόρων προϊόντων της και του λανσαρίσματος κάποιων άλλων. Η AMV ανέλαβε το λογαριασμό μετά από spec, στην τελική φάση του οποίου συμμετείχε και η Saatchi & Saatchi, ενώ νωρίτερα είχαν αποκλειστεί από τη διαδικασία οι Wieden & Kennedy, McCann Erickson και DDB. Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι την ευθύνη για τα brands Cravendale και Lurpak θα εξακολουθήσει να έχει η Wieden & Kennedy.