Η πρώτη έρευνα Connected TV (CTV) Brand Lift στην Ελλάδα – η οποία υλοποιήθηκε από την Kantar με τη συνεργασία των Coca-Cola, Mindshare και Acrossmedia241 – ολοκληρώθηκε πρόσφατα με τα αποτελέσματά της να αποδεικνύουν τη δυναμική της CTV διαφήμισης στην ενίσχυση της αξίας των brands.

Η μελέτη, που πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας Context Lab της Kantar, τον Απρίλιο, αξιολόγησε την επίδραση της πρόσφατης CTV native καμπάνιας της Coca-Cola μέσα από το περιβάλλον των LG Smart TVs.

Με δείγμα 200 συμμετεχόντων, ηλικίας 25-54 ετών, η καμπάνια πέτυχε υψηλότερες επιδόσεις σε σχέση με τα ελληνικά benchmarks για online video (όπως +22% αύξηση στο top-of-mind awareness, 100% viewer retention, κ.ά.), ενώ ξεπέρασε και τα παγκόσμια benchmarks σε KPIs όπως η ανάκληση διαφήμισης (brand recall), η συσχέτιση μηνύματος (message association) και η προτίμηση μάρκας (brand favorability).

Η επιτυχημένη ολοκλήρωση της πρώτης CTV Brand Lift έρευνας ανοίγει νέους δρόμους για τους διαφημιζόμενους που επιθυμούν να επενδύσουν σε αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές επικοινωνίας, ενώ υπενθυμίζεται ότι αποκλειστικός αντιπρόσωπος των LG CTV Ads σε Ελλάδα & Κύπρο είναι η Acrossmedia241.