Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια ενημέρωσης για τη μηνιγγίτιδα Β, την οποία υπογράφει η Hill & Knowlton Strategies για λογαριασμό της GSK.

H καμπάνια βασίζεται στο insight ότι, όταν κάποιος γίνεται γονέας αλλάζει και βλέπει κινδύνους εκεί που οι άλλοι δεν βλέπουν.

Η καμπάνια εστιάζει σε μια σειρά από απαγορεύσεις, τα «μην», όπως αναφέρονται στο σενάριο, οι οποίες προέρχονται είτε από απλούς ή από υπερβολικούς κινδύνους της καθημερινότητας, όπως τον κίνδυνο της μηνιγγίτιδας Β. Καλεί δε τους γονείς να «μην» αναβάλουν την ενημέρωσή τους από τον παιδίατρο. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση, print, digital και ρ/φ.