Εκμυστηρεύσεις, αναμνήσεις και τάσεις της αγοράς δια στόματος των στελεχών της, στα «25 χρόνια DailyFax»!

Η καλή είδηση για την αγορά μου, που θα ήθελα να δω πρωτοσέλιδο στο DailyFax θα ήταν… Στο ίδιο τραπέζι τα creative agencies της χώρας για να σχεδιάσουν την καμπάνια που θα φέρει πίσω τα καλύτερα μυαλά της χώρας.

Τα τελευταία 25 χρόνια, η σημαντικότερη εξέλιξη για την αγορά μου ήταν… η αλλαγή της νοοτροπίας των agencies. Σε μία από τις πιο δύσκολες στιγμές για τη χώρα και τη διαφήμιση, μάθαμε να επιβιώνουμε σε αντίξοες συνθήκες και μικρά budget, μάθαμε να είμαστε αποτελεσματικοί, ευφυείς, 360° και με διακρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Το λες και εξέλιξη.

Βλέποντας καθημερινά στην οθόνη μου το DailyFax σκέφτομαι… τίτλους που θα ήθελα να δω στην πρώτη σελίδα 🙂

Θυμάμαι μια φορά που το DailyFax έγραψε ότι… η Vodafone μετακινήθηκε από την Upset στην JWT. Μέσα σε ένα βράδυ άλλαξαν πολλά 🙂 Ακόμα θυμάμαι την ημέρα, κι ας μην δούλευα σε κάποια από τα δύο agencies.

Το DailyFax για μένα είναι…  σαν τον Παναθηναϊκό ένα πράγμα… στις χαρές και στις λύπες μαζί 🙂 Θυμάμαι τον εαυτό μου να περιμένει υπομονετικά το newsletter για να δει την ανακοίνωση ενός κερδισμένου λογαριασμού… Ακόμα και όταν γνωρίζεις τα νέα, είναι αλλιώς να τα διαβάζεις στο DailyFax, μόνο τότε είναι επίσημα. Θυμάμαι βέβαια και τις στιγμές που ανακοινώνει την αποχώρηση ενός λογαριασμού από την εταιρεία μας και τα τηλέφωνα που ακολουθούν μετά τη δημοσίευση.