Ο Εμπορικός Διευθυντής του Σκάι, σε συνέντευξή του στο «TV Insider 2019» δεν αποκλείει νέες θεσμικές αλλαγές την επόμενη χρονιά
«Ο τηλεθεατής επιλέγει πλέον προγράμματα, όχι κανάλια» τονίζει σε συνέντευξή του στο «TV Insider 2019: The Day After», την ειδική έκδοση του Marketing Weeκ που κυκλοφορεί τον Δεκέμβριο, ο Εμπορικός Διευθυντής του Σκάι, Γιάννης Σφακιανάκης.

Κάνοντας αναδρομή στην πορεία του Σκάι, που από πέμπτος σε τηλεθέαση βρέθηκε πρώτος, ο Γ. Σφακιανάκης θυμάται τη μοναδική φορά που δεν προβλήθηκε διαφήμιση για μιάμιση ώρα στο κανάλι, αποτιμά πως άλλο Survivor δε θα ξαναγίνει και καταθέτει εμφατικά την άποψη του: «Ο Έλληνας τηλεθεατής είναι ο πιο απαιτητικός στον κόσμο». Τονίζει δε, ότι η ματιά των διαφημιζόμενων προς την τηλεόραση θα πρέπει να αλλάξει, διότι «είναι προς όφελός τους να υπάρχει μια καλύτερη τηλεόραση», ενώ σχολιάζοντας την εμπορική συμμαχία ανάμεσα σε Alpha και Star, εκτιμά ότι εάν ολοκληρωθεί θα δώσει ένα πλεονέκτημα στα δύο αυτά κανάλια, που θα διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο. «Αν οι όροι τους είναι ότι “εγώ για να σε παίξω στο μέσο όρο μου, θέλω 40% μερίδιο της πίτας”, είναι πολύ πιο εύκολο να το πάρουν», επισημαίνει μεταξύ άλλων. Και καταλήγει: «Δεν μπορεί να αποκλείσει κανείς ότι αν γίνουν εκλογές δεν θα αλλάξει εκ νέου το περιβάλλον, δεν θα αλλάξει και πάλι όλο το νομικό πλαίσιο για τα κανάλια. Ακόμα και το μην ισχύσουν οι τηλεοπτικές άδειες που δόθηκαν, δεν θα με εξέπληττε».

Στο «ΤV Insider 2019: The Day After» μιλούν ακόμα οι: Λευτέρης Κρέτσος, Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Πάνος Κυριακόπουλος, Πρόεδρος ΕΙΤΗΣΕΕ, Ροδόλφος Μορώνης, Αντιπρόεδρος του ΕΣΡ, Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος ΣΔΕ, Στέλιος Παπαθανασόπουλος, Καθηγητής Οργάνωσης και Πολιτικής ΜΜΕ, πρώην Πρόεδρος του Τμήματος ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών, Σπύρος Ζαβιτσάνος, Διευθύνων Σύμβουλος, Τhe Nielsen Company, Κάρολος Αλκαλάι, Γενικός Διευθυντής, Star Channel, Γιώργος Πλειός, Καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, μέλος του ΕΣΡ, Αντώνης Δημητρίου, Πρόεδρος της Ένωσης Ενημερωτικών Τηλεοράσεων Ελληνικής Περιφέρειας και Πρόεδρος του Ομίλου Κρήτη TV, Αλέξανδρος Κλωνάρης, Senior Brand Manager Mythos, Ολυμπιακή Ζυθοποιία, Μαρία Φήττα, Connections Manager, Coca-Cola, Central & Eastern Europe, Κυριακή Σουτζή, Media & Investment Manager, AB Βασιλόπουλος, Νίκος Παναγιώτου, Λέκτορας Τμήματος Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Ιωάννα Βωβού, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, Γιάννης Σφακιανάκης, Εμπορικός Διευθυντής Σκάι, Τάσος Κατσικαδάκος, Commercial, Digital & Research Director, ΑΝΤ1, Κική Συλβεστριάδου, Chief Operations Officer, Open ΤV, Χάρης Λαούδης, Managing Director IMCG Brands, Θεόφιλος Κωτσίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Oyster Hellas, Μίλτων Παπαδάκης, Σύμβουλος Μέσων, Διευθύνων Σύμβουλος Mediarisk κ.ά.