Η ΙΔΕΑ Η ΕΨΑ επανατοποθετείται στη σύγχρονη αγορά με νέες γεύσεις και συσκευασίες αλλά και με ανανεωμένο λογότυπο, και ξανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με 4 νέα τηλεοπτικά και 2 νέα ραδιοφωνικά σποτ, αλλά και digital υλικά από τη Frank & Fame.

Τα 3 γράμματα της ΕΨΑ συνθέτουν από μία πρωτότυπη ιστορία τριών λέξεων, η οποία λειτουργεί ως statement της μάρκας με τα 100 χρόνια εμπειρίας, και διαμορφώνει τη νέα της προσωπικότητα. Στυλιζαρισμένα σκηνικά, ζωηρά χρώματα και νεαροί πρωταγωνιστές με ιδιαίτερο «χαρακτήρα» μεταφέρουν το κοινό σε έναν κόσμο μαγικού ρεαλισμού, οπτικοποιώντας το νέο slogan της μάρκας: «Απόλαυση έξω απ’ το κουτί».

Η παραγωγή των ταινιών έγινε από τη Stefi Productions, τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Θάνος Μήτσιος, ενώ τη μουσική και τo sound design επιμελήθηκε η Rabbeats.