Ένα νέο πεδίο γνώσης και δυνατοτήτων για τους τομείς του Marketing και των Ερευνών Αγοράς ανοίγει η προσθήκη του συνδυασμού μεθοδολογίας της Νευροεπιστήμης και του Marketing (Neuromarketing), που φέρνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα η Focus Bari και η Optimal.

Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας τους, που ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Θεοχαράκη, οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν το λανσάρισμα της Neuromizer, με τη χρήση του πρώτου Neuromarketing Lab στην Ελλάδα με επικεφαλής τον επιστήμονα Δρ. Νικόλαο Δημητριάδη, Head of Neuro Consulting Services της Optimal.

Στο event λανσαρίσματος, ο δρ. Νικόλαος Δημητριάδης παρουσίασε τα βασικά χαρακτηριστικά και εφαρμογές της Neuromizer, ενώ εκπρόσωποι πολυεθνικών οργανισμών μοιράστηκαν με το ακροατήριο την εμπειρία τους από σχετικά ερευνητικά projects.

Η Βαλέρια Τσάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari, τόνισε: «Ζούμε μία περίοδο μεγάλων αλλαγών οικονομικών, κοινωνικών, πολιτικών, τεχνολογικών. Η έρευνα είναι μία πολύτιμη πυξίδα που πάντα μας δείχνει τον δρόμο σε θολά νερά. Με την προσθήκη του Neuromarketing μπορούμε να δούμε καθαρά πλέον ένα μέχρι πρότινος αχαρτογράφητο τοπίο: το υποσυνείδητο του καταναλωτή. Σήμερα ξεκινάμε μαζί με την Optimal μία συναρπαστική εξερεύνηση με εγγυημένο προορισμό την επιτυχία».