Η ΙΔΕΑ Η FCB/Gnomi υπογράφει τη νέα σειρά ταινιών του ροφήματος Hemo στο digital περιβάλλον. Σε μια εποχή που όλοι λίγο-πολύ ψάχνουν τη δύναμή τους, είναι σημαντικό να ξέρεις πού μπορείς να τη βρεις, αλλά να έχεις τη διάθεση να τη μοιραστείς και με τους υπόλοιπους.

Εκεί βασίστηκε η ιδέα για τη νέα digital καμπάνια του Hemo, η οποία θέλει να επικοινωνήσει τις αξίες που πρεσβεύει το brand. Εμπνευσμένη από το slogan «Η Δύναμή σου, το Hemo σου», η FCB/Gnomi συστήνει τον Τιμολέοντα, ένα αγόρι γεμάτο ενέργεια και δίψα για μάθηση.

Μέσα από μία σειρά από digital ταινίες, ο μικρός πρωταγωνιστής ανακαλύπτει πως το μυστικό της δύναμης βρίσκεται στο Hemo και αναλαμβάνει να το διαδώσει με κάθε ευκαιρία. Και μπορεί να είναι μόνο ένας, αλλά είναι Τιμολέων. Το project υλοποιήθηκε μαζί με τη Feel Me Films, σε παραγωγή Δημήτρη Παπουτσή και σκηνοθεσία Μαρίας Σκόκα.