Σε πείσμα των δυσχερειών που επεφύλαξε το 2020 για την παγκόσμια οικονομία, το Facebook ανέφερε, τόσο για το δ΄ τρίμηνο, όσο για το σύνολο του έτους, διψήφια ποσοστά ανάπτυξης και στα έσοδα και στον αριθμό των χρηστών του. Τα έσοδα του δ΄ τριμήνου ανήλθαν σε 28,07 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 33% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019 και συνολικά έσοδα 85,97 δισ. δολάρια, με αύξηση 22% σε σχέση με πέρυσι.

Η διαφήμιση συνεχίζει να αντιπροσωπεύει το σύνολο σχεδόν των εσόδων της εταιρείας, αγγίζοντας τα 27,19 δισ. για το δ΄ τρίμηνο και τα 84,17 δισ. για το 2020. Το Facebook ανέφερε, έως τις 31 Δεκεμβρίου, 2,8 εκατ. ενεργούς χρήστες ανά μήνα (+12% σε σχέση με το 2019) και κατά μέσο όρο 1,84 εκατ. ενεργούς χρήστες κάθε ημέρα (+11% σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2019). Ωστόσο, σύμφωνα με τον Chief Financial Officer της Facebook, David Wehner, οι επικείμενες αλλαγές στο λογισμικό iOS 14 της Apple, ενδέχεται να επηρεάσουν τα αποτελέσματα του δ΄ τριμήνου, ενώ προειδοποίησε και για πιθανά εμπόδια λόγω των νομοθετικών ρυθμίσεων στην ΕΕ, κάποιες από τις οποίες θα επηρεάσουν τη βιωσιμότητα των διατλαντικών μεταφορών data.

(Πηγή: Adweek)