H Isobar απέσπασε 6 συνολικά Ermis Awards για το digital activation των Pringles της Kellogg’s, με πρωταγωνιστή τον Μιχάλη Ρακιντζή. Συγκεκριμένα, η ενέργεια τιμήθηκε με ένα Gold, τρία Silver και δύο Bronze Ermis Awards στις κατηγορίες Ad, BEC, Digital και Direct. Με αφορμή τον θεσμό της Eurovision, σχεδιάστηκε ένα activation με διαφορετικά touchpoints, το οποίο συνδύαζε τον playful χαρακτήρα του brand και την αξιοποίηση ενός αγαπητού και iconic προσώπου.

Κάνοντας launch με ένα digital video στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Μιχάλης Ρακιντζής, η ενέργεια έγινε γρήγορα viral. Το video ακολούθησε η δημιουργία των rakojis, ενός custom set από emojis με τα Pringles και τον Μιχάλη Ρακιντζή, καθώς και ένα backstage video το οποίο καλούσε τους χρήστες να… «give the password» για να το παρακολουθήσουν. Η ενέργεια κορυφώθηκε με ένα real time activation το βράδυ της Eurovision, όπου ο Μιχάλης Ρακιντζής έκανε takeover στο Τwitter account των Pringles και σχολίασε live τους διαγωνιζόμενους, αλληλεπιδρώντας παράλληλα με τους χρήστες.