Μπορεί η φετινή απονομή των Exhibition Marketing Awards να πραγματοποιήθηκε στη σκιά της κρίσης της πανδημίας, αλλά το χαμόγελο δεν έλειψε από τα πρόσωπα των ανθρώπων που μάχονται και ξεχωρίζουν στον κλάδο των εμπορικών εκθέσεων.

Μπορεί η φετινή απονομή των Exhibition Marketing Awards να πραγματοποιήθηκε στη σκιά της κρίσης της πανδημίας, αλλά το χαμόγελο δεν έλειψε από τα πρόσωπα των ανθρώπων που μάχονται και ξεχωρίζουν στον κλάδο των εμπορικών εκθέσεων.

Την Πέμπτη 2 Ιουλίου, μία μέρα μετά την επίσημη έναρξη των εκδηλώσεων στη χώρα μας, εκπρόσωποι των εταιρειών που διακρίθηκαν στα Exhibition Marketing Awards παρέλαβαν τα βραβεία τους και είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν στο roof garden του Tzaferi 16 στο Γκάζι. Τα βραβεία διοργανώθηκαν για 1η χρονιά από την BOUSSIAS και το Marketing Week και επιβραβεύουν τις καλές πρακτικές, την καινοτομία, τις πρωτοποριακές υπηρεσίες και την τεχνογνωσία στον κλάδο των εκθέσεων.

Στελέχη εταιριών διοργάνωσης εκθέσεων, κατασκευής εκθεσιακών περιπτέρων και εκθεσιακού design, brands με εγχώρια και διεθνή παρουσία σε εκθέσεις αλλά και providers, μέσα από τη συμμετοχή και διάκρισή τους, έδωσαν το δικό τους μήνυμα ότι η εξωστρέφεια, οι καινοτόμες ιδέες, η χρήση τεχνολογίας, η εμπειρία του εκθέτη και επισκέπτη, η συνεργασία και η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού τους, είναι τα βασικά εργαλεία που έχουν για να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες, αλλά και να ξεχωρίσουν στον εκθεσιακό στίβο.

ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΙΑΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, απονεμήθηκαν Gold, Silver και Bronze βραβεία στις κατηγορίες Exhibitors, Exhibitions, Practices- Facilities- Services, Organizers και Providers.

  • Στα Πλαστικά Κρήτης απονεμήθηκε η μεγάλη διάκριση «Exhibition Marketer of The Year» για τη συμμετοχή της εταιρείας στη διεθνή έκθεση πλαστικών Κ στο Düsseldorf.
  • Η Α+Ε Προκάκη Ε.Π.Ε. απέσπασε τη διάκριση «Exhibition Design & Construction of the Year» για το σύνολο των συμμετοχών της που βραβεύθηκαν και αφορούν έργα των εταιρειών SRH Marine και SpeedCast στην έκθεση Posidonia 2018, της εταιρείας Theon Sensors στην έκθεση Eurosatory 2018 στο Παρίσι, των εταιρειών Ofet / Intermed / Unipharma στην έκθεση CPhI 2019 στην Φρανκφούρτη και της εταιρείας JX Nippon Oil & Energy στην έκθεση EICMA 2018 στο Μιλάνο.
  • Η Διεθνής Έκθεση Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics απέσπασε τον τίτλο «Exhibition of the Year», σε συνέχεια της πολλαπλής διάκρισής της στις κατηγορίες Top Industry Impact Exhibition, Best Post Event Activities, The Knowledge Hub, Best Use of Traditional Media.

Μεταξύ των μεγάλων νικητών είναι και οι εταιρείες:

  • Great Greek Exports & Trade με 5 βραβεία (στις κατηγορίες Use of Information Kiosk, Most Outstanding Marketing Campaign, Use of Catering Services, Organizer Μarketing Team και Best Pavillion)
  • η εταιρεία Tetragon με συνολικά 3 διακρίσεις (στις κατηγορίες Exhibition Sector και Interior Design)
  • η εταιρεία Yard που απέσπασε 3 βραβεία για έργα πελατών της (Κωτσόβολος Dixons South East Europe, Google, Παπαστράτος) στις κατηγορίες Best Trade Fair show (B2B) over 12.000sqm, Interior Design Stand, Exterior Design Stand.

Από 2 βραβεία απέσπασαν οι εταιρείες Compo Expert Ελλάς, Noufio Communication Services, LG Electronics Ελλάς, RM International (έκθεση Expotrof). Οι εταιρείες Qrstand IKE, Solutions Encodica διακρίθηκαν στην κατηγορία των Providers, ενώ η Interform διακρίθηκε για το περίπτερο της HS Marbles στην έκθεση Marmomac 2018. Επίσης, η εταιρεία Vision διακρίθηκε για το περίπτερο της εταιρείας Rontis στην έκθεση Cphi Worldwide. Μεταξύ των διοργανώσεων που ξεχώρισαν ήταν και η Andydote Fashion Fair, η έκθεση Syskevasia και η Διεθνής Έκθεση Γούνας Καστοριάς.

Ι. ΚΡΙΤΣΩΤΑΚΙΣ: «Ο ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ»
Την πεποίθησή του ότι ο κλάδος των εκθέσεων έχει δυναμική και ότι θα ξεπεράσει τις δυσκολίες τόνισε στο χαιρετιστήριο μήνυμά του ο Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής των Exhibition Marketing Awards, Δρ. Ιωάννης Κριτσωτάκις.

Ο ίδιος ευχαρίστησε την εταιρεία BOUSSIAS για την πρωτοβουλία να αναδείξει τους καλύτερους από το χώρο των εκθέσεων, «ένας χώρος ο οποίος είναι πολυλειτουργικός και υπηρετεί το marketing και την εξωστρέφεια των επιχειρήσεών μας», όπως χαρακτηριστικά είπε.

Ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής ευχαρίστησε ιδιαίτερα όλα τα μέλη της κριτικής επιτροπής και έδωσε συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές των βραβείων.

ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
Συγχαρητήριο μήνυμα και την πεποίθησή τους ότι η συγκεκριμένη βράβευση έχει ιδιαίτερη σημασία για τις εταιρίες του κλάδου που διακρίθηκαν, καθώς καλούνται τώρα να αντιμετωπίσουν τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται, απεύθυναν τα μέλη της κριτικής επιτροπής που αποτελείται από ακαδημαϊκούς, θεσμικούς, ανώτερα στελέχη marketing και εκπρόσωποι του εκθεσιακού κλάδου.

Συγκεκριμένα, στην Κριτική Επιτροπή συμμετέχουν κατά αλφαβητική σειρά οι:

  • Peter Economides, Brand Strategy Consultant, Owner and founder of Felix BN
  • Τάσος Γούσιος, Managing Director, Alpha Marketing
  • Ελευθερία Γρίμπα, Διδάκτωρ Εκθεσιακού Τουρισμού, Στέλεχος Υπουργείου Τουρισμού & Εστιακό Σημείο των ΣΒΑ για το Υπουργείο
  • Σπύρος Γριβέας Marketing & Communications Manager, Aluminco
  • Ανδρέας Δαρούδης, Διευθυντής Εκθέσεων, ΔΕΘ Helexpo
  • Δρ. Δρόσος Δρόσος, Group Account Director, Momentum Worldwide Athens
  • Μαρία Ηλιοπούλου, Corporate Communications Manager, Αθηναϊκή Ζυθοποιία
  • Πέτρος Θεοδωρίδης, Πρόεδρος, International Federation of Exhibition and Event Services (IFES)
  • Σοφοκλής Ιωσηφίδης, VP & CEO, Interform
  • Κατερίνα Κουκουτάρη, Marketing Director, Alfa Pastry
  • Μαρία Μάρακα, Αρχιτέκτων – Πρώην Γενική Διευθύντρια Ανάπτυξης του ΕΟΤ
  • Ανδρέας Μαυρομμάτης, Marketing Director, Informa Markets
  • Μιχαήλ Μιχαηλίδης, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Γενική Διεύθυνση Διοίκησης, Οργάνωσης και Προβολής, Διεύθυνση Υπηρεσιών Εσωτερικού & Εξωτερικού
  • Χρήστος Μπόνας, General Manager, EXPOWORK
  • Νάνσυ Σουρμπάτη, Vice President, AIA Relate
  • Γεωργία Σταυροπούλου, Senior Marketing Manager, LG ELECTRONICS ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
  • Παναγιώτα Τσιφουρντάρη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Vivartia

INSIGHTS ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
«Σύντομα θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί»
«Είναι μεγάλη χαρά και τιμή ως πρόεδρος του παγκόσμιου οργανισμού IFES – των εκθεσιακών υπηρεσιών και events – να βρίσκομαι στα Exhibition Marketing Awards. Μία τεράστια προσπάθεια από την BOUSSIAS να αναδειχτεί ο κλάδος των εκθέσεων. Πιστεύω ότι σύντομα θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε πιο δυναμικοί και καλύτερα προετοιμασμένοι».
Πέτρος Θεοδωρίδης, Πρόεδρος IFES & Διευθύνων Σύμβουλος Vision

«Οι άνθρωποι του κλάδου δεν σταματούν ποτέ»
«Συγχαρητήρια στους πιο ξεχωριστούς ανθρώπους του κλάδου, οι οποίοι δεν σταματούν ποτέ να αποδεικνύουν το ιδιαίτερο δυναμικό τους και την προσαρμοστικότητά τους, ακόμα και στις πιο δύσκολες νέες συνθήκες που προκύπτουν».
Δρ. Ελευθερία Γκρίμπα, Διδάκτωρ Εκθεσιακού Τουρισμού, Στέλεχος Υπουργείου Τουρισμού & Εστιακό Σημείο των ΣΒΑ για το Υπουργείο

«Πηγή έμπνευσης για το χώρο των εκθέσεων»
«Η ποικιλομορφία των υποψηφιοτήτων αποτέλεσε για εμένα πηγή έμπνευσης και το ίδιο ελπίζω να αποτελέσει και σε όσους ασχολούνται με το χώρο των εκθέσεων, είτε ως εκθέτες είτε ως διοργανωτές. Συγχαρητήρια στην BOUSSIAS για την πρωτοβουλία και σε όλους τους υποψήφιους, νικητές και μη».
Μαρία Ηλιοπούλου, Corporate Communications Manager, Αθηναϊκή Ζυθοποιία

«Μοναδικές εμπειρίες και ψηφιακή τεχνολογία»
«Θα ήθελα να συγχαρώ τους νικητές, διότι κατάφεραν να δημιουργήσουν μοναδικές εμπειρίες για τους επισκέπτες των εκθέσεων, συνδυάζοντας καινοτόμες ιδέες με αξιομνημόνευτες digital τεχνολογίες. Κατάφεραν επίσης να προσαρμοστούν αμεσότατα στις νέες συνθήκες, δημιουργώντας ακόμα και καινούργιες ευκαιρίες, εξερευνώντας νέους διαδραστικούς και υβριδικούς τρόπους επικοινωνίας και μεταφοράς εμπειριών».
Δρ. Δρόσος Δρόσος, Group Account Director, Momentum Worldwide Athens

«Καινοτόμες ιδέες εκθεσιακών περιπτέρων»
«Η εταιρεία BOUSSIAS και το Marketing Week είναι άξιοι συγχαρητηρίων για την τέλεια οργάνωση της πολύ ενδιαφέρουσας αυτής πρωτοβουλίας. Είχα την ευκαιρία να επισκεφτώ και κυριολεκτικά να θαυμάσω την τεχνολογική, την καλλιτεχνική παρουσίαση και τις καινοτόμες ιδέες των εκθεσιακών περιπτέρων».
Μιχαήλ Μιχαηλίδης, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Γενική Διεύθυνση Διοίκησης, Οργάνωσης και Προβολής, Διεύθυνση Υπηρεσιών Εσωτερικού & Εξωτερικού

Η διοργανωτική επιτροπή των Exhibition Marketing Awards 2020 εκφράζει τα θερμά συγχαρητήρια στις εταιρείες που διακρίθηκαν, με την ευχή η συνέχεια να είναι δημιουργική και να ξεπεραστούν οι δυσκολίες που έχουν προκύψει λόγω της πανδημίας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους νικητές: www.exhibitionawards.gr