Η νέα εταιρεία ενσωματώθηκε στον Όμιλο Εxpert στις αρχές της χρονιάς ως αντιπρόσωπος επίσημης δικαιόχρησης (licensing partner) για την Ελλάδα.
«Η Εμποροβιομηχανική Α.Ε.Β.Ε. εναρμονίζεται απόλυτα με τη στρατηγική του διεθνούς Ομίλου Εxpert και την εστίασή μας στην εξειδικευμένη συμβουλευτική και άριστη εξυπηρέτηση στο σημείο πώλησης. Τα καταστήματα που συνθέτουν αυτήν τη στιγμή το δίκτυό μας στην Ελλάδα, είναι στο σύνολό τους κερδοφόρες και υγιείς επιχειρήσεις, οι οποίες ήδη φέρουν το λογότυπο της Εxpert. Η επανεμφάνιση της Εxpert πραγματοποιείται σε μια περίοδο που η ελληνική αγορά δείχνει σημάδια σταθεροποίησης», εξήγησε ο Dieter Mathys, Διευθύνων Σύμβουλος της Expert, ο οποίος παρουσίασε το νέο, ευρωπαϊκό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου.

Ο Όμιλος Εxpert είναι σήμερα το δεύτερο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό δίκτυο για τη διάθεση ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, information technology, τηλεπικοινωνιών, ψυχαγωγίας και οικιακών συσκευών. Έχει παρουσία σε 18 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με περισσότερα από 3.500 καταστήματα. «Είμαστε ευτυχείς που επιστρέφουμε στους κόλπους της οικογένειας της Εxpert και υπερήφανοι που μας παραχωρήθηκε το δικαίωμα χρήσης του σήματος και της επωνυμίας της τόσο γνωστής και δημοφιλoύς μάρκας Expert για την Ελλάδα» τόνισε ο Κωνσταντίνος Γραμμένος, Πρόεδρος της Εμποροβιομηχανικής Α.Ε.Β.Ε. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι θα προσελκύσουμε και άλλες επιτυχημένες επιχειρήσεις κάτω από την ομπρέλα του Ομίλου Expert. Οι σχετικές διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη» τόνισε μεταξύ άλλων.

«Θα γίνουμε οι καλύτεροι»
Όπως ανέφερε ο Dieter Mathys, η ανάπτυξη της εταιρείας θα στηριχθεί σε 4 άξονες που όπως εκτιμά, θα την διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό. Οι άξονες αυτοί είναι οι συμβουλευτικές υπηρεσίες προς τους καταναλωτές, η έμφαση στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς αυτούς, η ταχύτητα στην εξυπηρέτηση και η εξατομίκευση των αναγκών τους. «Θέλουμε να είμαστε όμιλος πωλήσεων και υπηρεσιών, όχι όμιλος αγορών» ανέφερε χαρακτηριστικά ο D. Mathys. «Δεν θα είμαστε ποτέ ο μεγαλύτερος όμιλος ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα, θα είμαστε όμως ο καλύτερος. Κι αυτό θα γίνει βήμα-βήμα, με σταθερότητα» επισήμανε.

Στόχος μερίδιο 4% μέχρι το 2017
Ο Όμιλος Expert έχει σήμερα 14 καταστήματα στην Ελλάδα (7 από αυτά στην Αθήνα), με στόχο το 2014 να προσθέσει ακόμα 15-20 και μέχρι το τέλος του 2015 να διαθέτει στη χώρα μας 45 με 50 καταστήματα. Όσον αφορά στα μερίδια αγοράς, στόχος του Ομίλου είναι σύμφωνα με τον Κ. Γραμμένο, μέχρι το 2017 να έχει αποκτήσει το 4%. Πολύ μεγάλη έμφαση αναμένεται να δώσει ο Όμιλος και στο e-shop του, το οποίο θα λανσαριστεί το δεύτερο εξάμηνο του 2014 και θα παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες πωλήσεων, με στόχο την εξυπηρέτηση όλων των γεωγραφικών διαμερισμάτων της χώρας.

Μιλώντας γενικότερα για την πορεία της αγοράς, ο Κ. Γραμμένος εκτίμησε ότι θα υπάρξει ανάπτυξη, «γι’ αυτό άλλωστε και ο Όμιλος Expert επέλεξε αυτή την χρονική περίοδο να επανατοποθετηθεί στην Ελλάδα». Πάντως όπως είπε, οι απώλειες του κλάδου συνεχίζονται, έχουν φτάσει το 5%, ωστόσο το τελευταίο διάστημα φαίνεται να υπάρχει μια σταθεροποίηση. «Την περίοδο 2008-2013 ο κλάδος ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών έχασε περισσότερο από το μισό της αξίας του, ενώ ο τζίρος του το 2013 ήταν περίπου 1,5 δις. ευρώ, αισθητά μειωμένος από τα 4,5 δις. ευρώ που έκανε πριν το 2008».

Όσον αφορά στις τάσεις της αγοράς, ο Κ. Γραμμένος τόνισε ότι η αγορά βαδίζει ακάθεκτη προς το mobility, κάτι που επιβεβαιώνει η τεράστια και διαρκής αύξηση πωλήσεων και τζίρου των smartphones και των tablets. «Προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθεί και ο όμιλος Expert», τόνισε ο ίδιος. Παράλληλα η Expert θα εστιάσει και σε μια πιο ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική, θέλοντας να προσεγγίσει πιο ουσιαστικά τον Έλληνα καταναλωτή και να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες του, όπως τις έχει διαμορφώσει η οικονομική κρίση.

Εν αναμονή για την επικοινωνία
Απαντώντας σε ερώτηση του Daily Fax για την επικοινωνιακή στρατηγική του ομίλου, ο Πρόεδρος της Εμποροβιομηχανικής Α.Ε.Β.Ε. τόνισε ότι η εταιρεία θα επενδύσει στη δημιουργία εικόνας και brand value, ενώ σαφώς και θα σχεδιάσει above-the-line επικοινωνία. Ωστόσο δεν υπάρχει ακόμα κάποια συνεργασία με διαφημιστική εταιρεία, κάτι που αναμένεται να συμβεί τις προσεχείς εβδομάδες, με απώτερο στόχο του Ομίλου Expert να ξεκινήσει την πρώτη του καμπάνια σχετικά σύντομα.