Με 15 χρόνια εμπειρίας στον χώρο των events, 30 βραβεία μεταξύ των οποίων και η Top διάκριση «Event of the Year – Virtual Event», η Event Plus είναι μια εταιρεία που καμία πρόκληση δεν την σταματά.

Είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε και να συνομιλήσουμε με την ομάδα της Event Plus, για τις επιτυχίες του 2022 και τα σχέδια του 2023. Συγκεκριμένα, μιλήσαμε με την Έλια Ηλιάδη, Sales & Marketing Director, και τους Account Directors Βασιλεία Κορορού, Μηνά Χρήστου, Ευαγγελία Σταματοπούλου και Γιάννη Πατακιά.

MW: Πώς έκλεισε το ’22 και τι ετοιμάζετε το ’23 σαν εταιρεία;

Έλια Ηλιάδη: Ήταν μια πολύ γεμάτη και δημιουργική χρονιά. Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε πάνω από 400 projects, πολλά από αυτά μεγάλα και απαιτητικά σε live format αλλά και online ή υβριδικά. Ξεχωρίσαμε δυναμικά με 30 βραβεία στα φετινά Event Awards και το «Event of the Year – Virtual Event» για την adidas. Πολύ σημαντικό milestone του 2022, η διοργάνωση του μεγαλύτερου event για τη χρονιά, αυτό των εγκαινίων του νέου γηπέδου της ΑΕΚ. Η Event Plus είναι μια εταιρεία ηγέτης στον χώρο και τα αποτελέσματα του 2022 το αποδεικνύουν.
Στο 2023, από πλευράς αγοράς, θεωρώ ότι θα δούμε μια φυσική εξισορρόπηση μεταξύ live events & digital/hybrid. Οι οργανισμοί, οι εταιρείες θα επωφεληθούν από την ευελιξία που τους δίνει η μεγαλύτερη γκάμα format των events ανάλογα την ανάγκη τους. Εμείς εξετάζουμε κάθε brief ξεχωριστά και προτείνουμε concepts που είναι η επιτομή της δημιουργικότητας με τις τελευταίες τεχνολογίες και καινοτομίες. Μπορούμε να ανταπεξέλθουμε και στα πιο απαιτητικά briefs ή οποιαδήποτε πρόκληση είτε έχει να κάνει με μεγάλα κοινά, περίπλοκη παραγωγή, global coverage ή time limitations. Ταυτόχρονα, κρατάμε και το boutique στοιχείο μας και παρουσιάζουμε πολύ προσεγμένα brand/employee experiences και press events, δίνοντας πολύ μεγάλη σημασία στο creative design και το brand storytelling.

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Θα ήθελα να απευθυνθώ και στην υπόλοιπη ομάδα των Αccount Directors της Event Plus και να ρωτήσω: ποια events σας αντιπροσωπεύουν τα παραπάνω που ανέφερε η Έλια και τι κάνει το καθένα να ξεχωρίζει;

Γιάννης Πατακιάς: Θα ήθελα να μιλήσω για τα Brand Series Events της adidas. Πρόκειται για μια σειρά Events για τα οποία βραβευόμαστε για 2 συνεχείς χρονιές για το Brand Consistency τους. Φέτος, επιπλέον, πήραμε τον Top τίτλο «Event of the Year – Virtual Event», Gold στην κατηγορία «Brand Event» αλλά και ακόμα 7 βραβεία για το adidas «FW22 SEE SMM». H πρόκληση που ξεχωρίζει τα brand series adidas events είναι ότι κάθε χρόνο, μαζί με την ομάδα της adidas, καλούμαστε να ξεπεράσουμε την επιτυχία του προηγούμενου.

Για το «FW22 SEE SMM» λοιπόν, σχεδιάσαμε μια μοναδική digital εμπειρία με δυνατό, Interactive storytelling (για το οποίο και κερδίσαμε και το σχετικό βραβείο) και state-of-the-art τεχνολογία που ενίσχυσε το adidas brand experience και τη διάδραση των 300 συμμετεχόντων.

Τον Νοέμβριο που μας πέρασε πήγαμε ένα βήμα παραπέρα, σχεδιάζοντας ένα ακόμα μεγαλύτερο, live event με ολιστικό branding, εντυπωσιακή σκηνογραφία & lighting design και φυσικά engaging content experience. Ήταν ένα απαιτητικό event γιατί εκτυλίχθηκε σε 3 ημέρες, σε 3 διαφορετικά venues & πολλαπλάσιους χώρους για ένα κοινό 300+ adidas team members από την Ν. Ευρώπη. Όπως καταλαβαίνετε συνεχίζουμε το legacy και αφού πετύχαμε και πέρυσι και φέτος, είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσουμε και του χρόνου να κερδίζουμε βραβεία με την adidas.

Ευαγγελία Σταματοπούλου: Papastratos «IQOS Flight, Unbox Tomorrow», το event που κέρδισε Gold στην κατηγορία Design/Branding, Silver σε Λανσάρισμα Προϊόντος και 2 ακόμα bronze βραβεία.

Το ξεχωρίζουμε για το πολύ δημιουργικό creative design μας, το powerful branding και το unique content του. To concept «Unbox Tomorrow» που σχεδιάσαμε είχε έμπνευση από το μέλλον και η πρόκληση για την ομάδα μας ήταν να το αναπτύξουμε ολιστικά σε όλα τα στάδια του event και της παραγωγής του. Το κάναμε με επιτυχία και θα ήθελα να αναφέρω τα βασικά pillars του:

  • «Unbox the venue»: με την χρήση, για πρώτη φορά, του Θόλου του Κέντρου Πολιτισμού Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος
  • «Unbox the scene»: με creative scenography και τη δημιουργία μιας εντυπωσιακής Led Wall οθόνης διαστάσεων 7Χ4m σε σχήμα box!
  • «Unbox the content»: με ειδικά διαμορφωμένα σεναριακά acts, videos και engagement tools για το remote κοινό
  • «Unbox the experience technology»: με advanced εξοπλισμό, ανάπτυξη 3D και 360° απεικόνισης του νέου προϊόντος IQOS – προσβάσιμη μέσω QR code και στους συμμετέχοντες online, LED οθόνες, Live Streaming κ.ά.

Το event παρακολούθησαν live 160 καλεσμένοι και άλλοι 300 online. Μετά την επιτυχία του το concept υλοποιήθηκε ξανά και για την Philip Morris Cyprus.

Μηνάς Χρήστου: Kaizen Gaming «Holiday Special», με 2 βραβεία Gold σε Interactive Storytelling & Employee Engagement, Silver στην κατηγορία Seasonal/Anniversary Event & Bronze Event Series/Brand Consistency.

Κι εδώ έχουμε να κάνουμε με μια σειρά Events «Townhall» Experiences της Kaizen που έχουν πάντα μεγάλο και global audience. Βραβευόμαστε για 2η συνεχόμενη φορά με το «Holiday Special» Digital Townhall, που το σημαντικό σημείο διαφοροποίησής του και η πρόκληση είναι ότι ήταν ένα event σχεδιασμένο από Kaizeners για Kaizeners. Να το εξηγήσω όμως λίγο καλύτερα.

Σε αυτό το digital edition των Townhall events, ζητήσαμε από τους ανθρώπους της Kaizen να παρουσιάσουν εξ ολοκλήρου οι ίδιοι και να συμμετέχουν στον σχεδιασμό ενός μοναδικού Χριστουγεννιάτικου show χωρίς καθόλου χρήση συμβατικών παρουσιάσεων. Οι Kaizeners ανταποκρίθηκαν καταπληκτικά τόσο στην πρότασή μας, όσο και στην εκτέλεσή της, που επειδή γινόταν από τους ίδιους είχε σαν αποτέλεσμα ένα πολύ φυσικό brand storytelling και υψηλό engagement.

Διαμορφώσαμε τόσο το concept όσο και το σενάριο ομαδικά, χρησιμοποιήσαμε τελευταίες τεχνολογίες και εργαλεία και πετύχαμε ένα άρτιο, live streamed event 2 ωρών με συμμετοχή 1000+ Kaizeners από 8 χώρες.

Ευαγγελία Σταματοπούλου: Θα ήθελα να αναφερθώ στο Vichy Press Event που οργανώσαμε στην Λίμνη Βουλιαγμένης και το οποίο βραβεύθηκε με 2 Silver Awards.

Σε όλες τις εμπειρίες που σχεδιάζουμε δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην επιλογή του Venue. Στην περίπτωση του press event της Vichy η πρόκλησή μας, ως Event Plus, ήταν να προσφέρουμε μια μοναδική σκηνογραφία που να κάνει αρμονικά pair με το brand healing equity της Vichy. Η πρόταση μας να χρησιμοποιήσουμε για την εκδήλωση την Λίμνη Βουλιαγμένης βρήκε απευθείας ανταπόκριση και είχε ως αποτέλεσμα να παρουσιάσουμε ένα ονειρικό σκηνικό με απίστευτη φυσική ομορφιά. Οι 70 καλεσμένοι, beauty editots & influencers, απόλαυσαν την φιλοξενία και τα happenings και ένιωσαν τη μαγική ενέργεια της Λίμνης.

Το event βραβεύθηκε στις κατηγορίες Χρήση Μέσων & Δημοσίων Σχέσεων & Influencer Marketing.

Βασιλεία Κορορού: Digital αλλά πολύ δημιουργικό το event «Roadtrip to Leadership» της Parfums Christian Dior που θα ήθελα να περιγράψω. Βραβεύτηκε με 1 Gold award σαν καλύτερο Socially Distanced Experience, 1 Silver για Employer Branding & Employee Engagement Event και 1 Bronze για Interactive Storytelling.

Με δημιουργικότητα στον σχεδιασμό μας, high-end τεχνολογία και πολύ θετική ενέργεια από τον πελάτη μας υλοποιήσαμε αυτό το καινοτόμο, digital event.

Με το μικρό αλλά θαυματουργό Dior Beetle ταξιδέψαμε σε 8 προορισμούς, όπως τα γραφεία της εταιρείας, τις αποθήκες αλλά και καταστήματα λιανικής για να φέρουμε κοντά μετά από καιρό τους ανθρώπους του Dior, στοιχείο του concept για το οποίο βραβευτήκαμε (Gold βραβείο Socially Distanced Experience). Σε κάθε στάση στην προετοιμασία μας είχαμε γυρίσματα που στην συνέχεια εμπλουτίστηκαν & δημιούργησαν μοναδικό, interactive περιεχόμενο για το τελικό στάδιο του event.

Στην τελευταία στάση του Beetle, στο Studio, έγινε η τελική παραγωγή του event με live streaming, interactive activities και πολλά engagement tools. Ήταν ένα ξεχωριστό digital event τόσο στην υλοποίησή του όσο και στη μοναδική ατμόσφαιρα που δημιούργησε για τους 250 συμμετέχοντες.

Έλια Ηλιάδη: Αυτά είναι μόνο μερικά από τα projects που διακρίθηκαν. Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τόσο τους πελάτες μας, που μας δείχνουν αμέριστα την εμπιστοσύνη τους με συνεργασίες που αντέχουν στο χρόνο όπως Sanofi, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Friesland, Μondelez, Roche Diagnostics, Microsoft και πολλές άλλες, αλλά και την ομάδα της Event Plus που αγκαλιάζει κάθε project με αγάπη, πάθος και δημιουργικότητα. Νομίζω ότι το motto μας τα περικλείει όλα: «we design event experiences that connect people».

Υποσχόμαστε ότι και το 2023 δεν θα σταματήσουμε να σας εκπλήσουμε!