Η Eurolife FFH υποστηρίζει τους ανθρώπους που θέλουν να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Εμπλουτίζοντας διαρκώς το portfolio προϊόντων και υπηρεσιών της, έχει υιοθετήσει μια συνεπή στρατηγική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και επενδύει σε πολιτικές και δράσεις με θετικό αντίκτυπο για τον άνθρωπο και την κοινωνία.

Εφαρμόζοντας μια βαθιά ανθρωποκεντρική πολιτική, η Eurolife FFH αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για την εμβάθυνση των σχέσεων με την πελατειακή της βάση και στέκεται με συνέπεια στο πλευρό των ανθρώπων της. Παράλληλα, έχει διαμορφώσει και εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο πλάνο δράσεων εταιρικής ευθύνης, ανταποκρινόμενη σε καίριες ανάγκες της κοινωνίας.

Αξία έχει η συνέπεια στην ανάπτυξη
Η Eurolife FFH αναβαθμίζει συνεχώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της και επενδύει σταθερά στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών της, ώστε να διατηρεί την άμεση και απρόσκοπτη επαφή με τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Σε αυτά ανήκουν το Eurolife Connect, η online πλατφόρμα που δίνει σε κάθε ασφαλισμένο της πρόσβαση σε ό,τι αφορά τα συμβόλαιά του, και το Eurolife Partners, το εργαλείο με το οποίο οι συνεργάτες δημιουργούν προσφορές, εκδίδουν τιμολόγια και διαχειρίζονται τα συμβόλαια των πελατών τους.

Η εταιρεία, ακολουθώντας πολυκαναλική στρατηγική, δίνει ιδιαίτερη αξία στην εξέλιξη του δικτύου συνεργατών της. Συνεργάζεται με περισσότερους από 1.000 ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές σε ολόκληρη τη χώρα, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση του έργου τους. Μέσα στο 2019, πραγματοποίησε 314 εκπαιδεύσεις για τους συνεργάτες της, με περισσότερους από 7.000 συμμετέχοντες.

Χάρη στη σταθερή της συνεργασία με τη Eurobank, έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία των τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων, διαμορφώνοντας την εικόνα του συγκεκριμένου κλάδου στη χώρα. Για τη Eurolife FFH, το πιο σημαντικό κεφάλαιο είναι οι ίδιοι οι εργαζόμενοί της. Στα γραφεία της εργάζονται περισσότεροι από 350 επαγγελματίες, με διαφορετικά αντικείμενα. Η εταιρεία επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό της, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και ενισχύοντας τα τμήματά της με ταλαντούχα και καταρτισμένα στελέχη.

Αξία έχει να φροντίζουμε για την κοινωνία
Αναγνωρίζοντας την ευθύνη της απέναντι στην κοινωνία, η Eurolife FFH έχει σχεδιάσει και υλοποιεί ένα πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, με επίκεντρο τον άνθρωπο και την ελληνική οικογένεια. Η εταιρεία συνεχίζει να υλοποιεί δράσεις με τους οργανισμούς με τους οποίους ήδη συνεργάζεται, ενώ μέσα στο 2020 ένωσε τις δυνάμεις της με νέους, με στόχο να προσφέρει ακόμα περισσότερα στην κοινωνία.

Απαντώντας στο δημογραφικό πρόβλημα της χώρας
Η Eurolife FFH έχει συμμαχήσει με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα στην Ελλάδα. Η συνεργασία τους κινείται σε δύο επίπεδα: επιστημονικό και πρακτικό. Σε ό,τι αφορά το πρώτο, οι δύο οργανισμοί εκπονούν έρευνες για την καταγραφή του προβλήματος. Η πρώτη έρευνα, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά, είχε θέμα «Οι παράγοντες που δημιουργούν το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα», καταγράφοντας τα κοινωνικά αίτια που την προκαλούν.

Η δεύτερη έρευνα υλοποιείται από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Πειραιά και θα αναλύσει τις προεκτάσεις της υπογεννητικότητας στους νέους και τη σύνδεσή της με την υπογονιμότητα. Σε πρακτικό επίπεδο, η Eurolife FFH έχει «υιοθετήσει» την Πάτμο και την ευρύτερη περιοχή των Δελφών. Με την υποστήριξή της, η HOPEgenesis προσφέρει στις γυναίκες κατοίκους που θέλουν να αποκτήσουν παιδί δωρεάν ιατρικές υπηρεσίες, άμεση φροντίδα από γυναικολόγους, παρακολούθηση της κύησής τους, υποστήριξη κατά τον τοκετό, ψυχολογική υποστήριξη και μεταφορά σε κέντρα υγείας και μαιευτήρια.

Μέχρι σήμερα, στην Πάτμο έχουν ωφεληθεί 46 γυναίκες, με 33 μωρά να έχουν ήδη γεννηθεί στο νησί και άλλα 13 να αναμένονται τους επόμενους μήνες, καθώς και δύο γυναίκες στην ευρύτερη περιοχή των Δελφών. Τον Οκτώβριο, η Eurolife FFH σε συνεργασία με το Δήμο Πάτμου, τη HOPEgenesis και την Ομάδα Αιγαίου δημιούργησαν τον πρώτο και μοναδικό παιδικό σταθμό στην Πάτμο.

Εκπαιδεύοντας μαθητές και γονείς για την ασφάλεια στο διαδίκτυο
Η εταιρεία συνεργάζεται, επίσης, με το Cyber Security International Institute, με στόχο την εκπαίδευση παιδιών και οικογενειών σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες. Η επιστημονική ομάδα του CSIi έχει σχεδιάσει ένα δωρεάν onlineεκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο αποτελείται από Ψηφιακές Ακαδημίες.

Η Ψηφιακή Ακαδημία Parent Editionαπευθύνεται σε γονείς, εκπαιδεύοντάς τους σε θέματα cyber bullying, digital parenting, online phishing και ασφάλειας των παιδιών στο διαδίκτυο. Η Ψηφιακή Ακαδημία Student Edition έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα SeRi του Τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 9-17 ετών, από ολόκληρη τη χώρα, οι οποίοι θα εκπαιδευτούν σε χρήσιμες και βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development.

Συμμετέχοντας στην αναβάθμιση του κέντρου της Αθήνας
Η Eurolife FFH συνεργάζεται με τον Δήμο Αθηναίων, υλοποιώντας μια δράση με θετικό αντίκτυπο στην εικόνα της πόλης και στην καθημερινότητα των κατοίκων και των επισκεπτών της. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία προσέφερε επτά αυτοκινούμενες σκούπες πεζού χειριστή στη Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου, για να χρησιμοποιηθούν στον καθαρισμό οδοστρωμάτων και πεζοδρομίων των Δημοτικών Κοινοτήτων.

Η συγκεκριμένη δράση στοχεύει στην ανανέωση του αστικού τοπίου, καθώς συνολικά συγκεντρώνονται 3.360 λίτρα απορριμμάτων την ημέρα. Οι επτά σκούπες διαθέτουν καινοτόμο σχεδιασμό, αθόρυβη λειτουργία και είναι σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο, ώστε να έχουν πράσινο χαρακτήρα και να είναι φιλικές προς τον χειριστή. Μέχρι σήμερα, έχουν συμπληρώσει πάνω από 1.750 ώρες λειτουργίας, καθαρίζοντας καθημερινά 27 πλατείες και πεζόδρομους της Αθήνας.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Η Eurolife FFH είναι μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited και μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα. Ακολουθώντας με συνέπεια το στρατηγικό πλάνο για την ανάπτυξή της, σημείωσε το 2019 34,2 εκατ. ευρώ λειτουργικά κέρδη προ φόρων, ποσό αυξημένο κατά 60% σε σχέση με το αντίστοιχο του 2018, 508 εκατ. ευρώ εγγεγραμμένα ασφάλιστρα και 134,74 εκατ. ευρώ συνολικά κέρδη προ φόρων, διατηρώντας την ηγετική της θέση σε κερδοφορία στον ασφαλιστικό κλάδο.

Το 2019 χαρακτηρίστηκε, επίσης, από αύξηση στο σύνολο ενεργητικού, το οποίο ανήλθε στα 3,3 δισ. ευρώ, ενώ τα ίδια κεφάλαια άγγιξαν τα 720 εκατ. ευρώ. Με σταθερή και διαχρονική οικονομική ευρωστία, ο ασφαλιστικός όμιλος κατέβαλε το 2019 280 εκατ. ευρώ συνολικά σε αποζημιώσεις. (Όλα τα ποσά που αναφέρονται αφορούν αθροιστικά τις εταιρείες σε Ελλάδα και Ρουμανία για το 2019.)